jeurse03

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan abonnement niet verlengen

Beste allen,

Mijn contract loopt 4 maart a.s. af. Het is nu 4 maanden voor het contract afloopt en ik zou dus nu moeten kunnen verlengen. Echter krijg ik een foutmelding op de vodafone site als ik mijn persoonlijke aanbiedingen wil bekijken. Er staat dan: Helaas je kan niet verlengen.

Wie kan mij hiermee helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey jeurse03,

Wat jammer dat het niet is gelukt om online te verlengen. Wellicht dat het vandaag wel lukt? Mocht dit niet het geval zijn dan kun je ook altijd bellen met 0800-0200056 (gratis) voor hulp bij een online bestelling. Het is ook mogelijk om een van onze winkels te bezoeken. Wanneer je meerdere nummers hebt of een Sizz abonnement hebt is het niet mogelijk om online te verlengen. Mocht dit niet van toepassing zijn dan kun je dit probleem ook bij ons melden. Dit kan via Twitter, Facebook, telefonisch of per e-mail. Via het Forum is dit niet mogelijk omdat we hierbij je klantgegevens nodig hebben.

Alvast veel plezier met het nieuwe abonnement!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey jeurse03,

Wat jammer dat het niet is gelukt om online te verlengen. Wellicht dat het vandaag wel lukt? Mocht dit niet het geval zijn dan kun je ook altijd bellen met 0800-0200056 (gratis) voor hulp bij een online bestelling. Het is ook mogelijk om een van onze winkels te bezoeken. Wanneer je meerdere nummers hebt of een Sizz abonnement hebt is het niet mogelijk om online te verlengen. Mocht dit niet van toepassing zijn dan kun je dit probleem ook bij ons melden. Dit kan via Twitter, Facebook, telefonisch of per e-mail. Via het Forum is dit niet mogelijk omdat we hierbij je klantgegevens nodig hebben.

Alvast veel plezier met het nieuwe abonnement!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic