marc394

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan Geen Email Verzenden Met Me Nokia N97

ik heb sinds 2 dagen een Nokia N97 met internet.internet lukt zonder problemen maar ik wil ook mailen.. email ontvangen lukt ook maar als ik een mail wilt versturen geeft hij foutmeldingen zelfs na gebeld te hebben met de klantenservice van vodafone lukt het nog niet ik doe duidelijk wat verkeerd maar wat????de instellingen van de inkomende mail stonden eigenlijk meteen goed maar de uitgaande is een probleem.dit zijn me instellingen bij uitgaande mail:mijn Email adres:marc.vanbiene@home.nlgebruikersnaam:mail+06nummerwachtwoord: hetzelfde waarmee ik inlog bij vodafone en me email op me pcserver uitgaande email:authsmtp.vodafone.nltoeganspunt:vodafone live!beveiliging: uitpoort: standaardzou ik bij inkomende mail iets verkeerds hebben gedaan of met het invoeren van de mailbox ik weet het niet wie kan me helpen??groet marc
3 Reacties 3
RonS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi , ik heb hetzelfde probleem met mijn nokia n97 mini.... Email ontvangen gaat goed alleen email verzenden lukt niet..ik ben er van 100% zeker van dat ik de goede gegevens zoals emailadres, gebruikersnaaam en wachtwoord van de provider heb ingevuld..... Ook heb ik de instellingen vergeleken met mijn account op mijn pc.... Wat kan dit zijn ??.... Ben er intussen al uit.... Instellingen voor inkomende mail zoals gebruikernaam , wachtwoord , server inkomende mail  gegevens van de provider invullen(planet , kpn ,enz..).....Instellingen voor de Uitgaande email : gegevens van vodafone Mijn e-mailadres: het e-mailadres van jou provider ( bijvoorbeeld JanJans@planet.nl) ...Gebruikersnaam: My Vodafone gebruikersnaam. Dit is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl' ... Wachtwoord: My Vodafone wachtwoord...Server uitg. mail: authsmtp.vodafone.nl.....Toegangspunt in gebruik.: Vodafone live!.....Beveiliging poorten: uit.....Poort: standaard......
Kretser22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi , ik heb hetzelfde probleem met mijn nokia n97 mini....   Email ontvangen gaat goed alleen email verzenden lukt niet..ik ben er van 100% zeker van dat ik de goede gegevens zoals emailadres, gebruikersnaaam en wachtwoord van de provider heb ingevuld.....    Ook heb ik de instellingen vergeleken met mijn account op mijn pc....  Wat kan dit zijn ??....                 Ben er intussen al uit.... Instellingen voor inkomende mail zoals gebruikernaam , wachtwoord , server inkomende mail  gegevens van de provider invullen(planet , kpn ,enz..).....Instellingen voor de Uitgaande email : gegevens van vodafone Mijn e-mailadres: het e-mailadres van jou provider ( bijvoorbeeld JanJans@planet.nl) ...Gebruikersnaam: My Vodafone gebruikersnaam. Dit is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl' ...  Wachtwoord: My Vodafone wachtwoord...Server uitg. mail: authsmtp.vodafone.nl.....Toegangspunt in gebruik.: Vodafone live!.....Beveiliging poorten: uit.....Poort: standaard......

Hallo,Mij lukt het niet kan je me helpen het gaat mis bij het invullen van gebruikersnaam mailbox ( uitgaande post)wat vul ik hier in?dan wachtwoord mailbox wat hier te doen? ik zit bij@Home
jenjola

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,Mij lukt het niet kan je me helpen het gaat mis bij het invullen van gebruikersnaam mailbox ( uitgaande post)wat vul ik hier in?dan wachtwoord mailbox wat hier te doen? ik zit bij@Home

hallo ik heb hetzelfde probleem en ook een@home account
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic