julesvandop

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan 4G abonnement op een telefoon die 4G niet ondersteunt?

Hallo,

Ik zat vandaag te kijken bij abonnementen op de site en vond een leuk abonnement van de Apple IPhone 4s 8 GB Black : https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/iphone-4s-8-gb-black.shtml?&abonnement=smart-500-2jr
Ik dacht wat een leuk abonnement maar dit blijkt dus een 4G abonnement te zijn en er staat bij dat de telefoon 4G niet ondersteunt.
Wat zijn hier de nadelen van ? Betaal ik dan meer ofzo?

Groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @julesvandop ,

Het nadeel ervan is dat je geen gebruik kunt maken van het 4G netwerk dat eind dit jaar al klaar is, dit zal ook in de toekomst niet worden ondersteund door de iPhone 4S simpelweg kan die het gewoon niet aan.
4G biedt je ook snellere snelheden aan dan 3G!
Je kunt anders ook even kijken naar andere abonnement bij dit toestel, of misschien en toestel dat wel bijvoorbeeld 4G kan ondersteunen.

Doordat je ook geen gebruik kunt maken van 4G zul je van één service geen gebruik kunnen maken terwijl je wel betaald voor je abonnement.

Als je nog en vraag hebt over 4G bijvoorbeeld stel deze dan gerust aan ons :).

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @julesvandop ,

Het nadeel ervan is dat je geen gebruik kunt maken van het 4G netwerk dat eind dit jaar al klaar is, dit zal ook in de toekomst niet worden ondersteund door de iPhone 4S simpelweg kan die het gewoon niet aan.
4G biedt je ook snellere snelheden aan dan 3G!
Je kunt anders ook even kijken naar andere abonnement bij dit toestel, of misschien en toestel dat wel bijvoorbeeld 4G kan ondersteunen.

Doordat je ook geen gebruik kunt maken van 4G zul je van één service geen gebruik kunnen maken terwijl je wel betaald voor je abonnement.

Als je nog en vraag hebt over 4G bijvoorbeeld stel deze dan gerust aan ons :).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic