Beste,
Na meerdere malen contact te hebben gehad op facebook, meerdere malen mijn telefoon zogenaamd te laten repareren zonder dat er volgens jullie iets defect was, hij in de winkel voorzien is van de nieuwste software die de batterijproblemen op moest lossen en een nieuwe accu verder, doet deze telefoon het nog steeds niet naar behoren, het gaat hierbij om een Galaxy SII, en ik heb op internet gezien dat ik er nog 230 euro voor kan krijgen bij jullie, maar ik ga NIET 15 dagen op mijn geld wachten, en ik ben het hélemaal zat met jullie service en het moeilijk doen over een nieuwe telefoon geven, ik zet of mijn abonnement per direct stop en betaal jullie geen rooie cent meer, of jullie zorgen dat ik deze 230 euro onmiddelijk krijg, en jullie krijgen de telefoon gelijk terug in een vodafone winkel, of jullie geven mij de telefoon die wil in ruil voor deze en het bedrag dat daarin verschilt terug op mijn bankrekening, ik ben het helemaal zat dat ik overal achteraan moet, alles zelf moet oplossen en na 6 maanden met een telefoon zit die het NOG niet naar behoren doet, mijn abonnement loopt nog anderhalf jaar en ik ben tot nu toe alleen maar gefrustreerd, verdrietig en boos geweest, ik wil een passende oplossing en voor mij is dat een andere telefoon, en dan wel de HTC Desire C Zwart. En vandaag nog, ik blijf met deze Galaxy sII geen dag geen week en geen maand meer rondlopen, 3 uur per dag kan ik er plezier van hebben, daarna ben ik niet meer bereikbaar en daar ga ik dan 42,50 en zelfs meer met de btw verhoging voor betalen, IK DACHT HET DUS NIET. Dus bij deze, kijken of JULLIE me wel een passende oplossing bieden. En ik ben bereid om voor deze oplossing naar de Vodafone winkel in Maastricht te gaan, zolang dit maar VANDAAG opgelost word.