elisarawr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

KLACHT

Beste,
 
Na meerdere malen contact te hebben gehad op facebook, meerdere malen mijn telefoon zogenaamd te laten repareren zonder dat er volgens jullie iets defect was, hij in de winkel voorzien is van de nieuwste software die de batterijproblemen op moest lossen en een nieuwe accu verder, doet deze telefoon het nog steeds niet naar behoren, het gaat hierbij om een Galaxy SII, en ik heb op internet gezien dat ik er nog 230 euro voor kan krijgen bij jullie, maar ik ga NIET 15 dagen op mijn geld wachten, en ik ben het hélemaal zat met jullie service en het moeilijk doen over een nieuwe telefoon geven, ik zet of mijn abonnement per direct stop en betaal jullie geen rooie cent meer, of jullie zorgen dat ik deze 230 euro onmiddelijk krijg, en jullie krijgen de telefoon gelijk terug in een vodafone winkel, of jullie geven mij de telefoon die wil in ruil voor deze en het bedrag dat daarin verschilt terug op mijn bankrekening, ik ben het helemaal zat dat ik overal achteraan moet, alles zelf moet oplossen en na 6 maanden met een telefoon zit die het NOG niet naar behoren doet, mijn abonnement loopt nog anderhalf jaar en ik ben tot nu toe alleen maar gefrustreerd, verdrietig en boos geweest, ik wil een passende oplossing en voor mij is dat een andere telefoon, en dan wel de HTC Desire C Zwart. En vandaag nog, ik blijf met deze Galaxy sII geen dag geen week en geen maand meer rondlopen, 3 uur per dag kan ik er plezier van hebben, daarna ben ik niet meer bereikbaar en daar ga ik dan 42,50 en zelfs meer met de btw verhoging voor betalen, IK DACHT HET DUS NIET. Dus bij deze, kijken of JULLIE me wel een passende oplossing bieden. En ik ben bereid om voor deze oplossing naar de Vodafone winkel in Maastricht te gaan, zolang dit maar VANDAAG opgelost word.
6 Reacties 6
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste elisarawr,

Op het forum kunnen wij helaas geen klantspecifieke klachten afhandelen.
Het is een forum voor en door klanten, en het lijkt me niet dat andere klanten jou kunnen helpen in dit probleem, daarom is het dus ook niet gepast voor op het forum.
Ik zal je helaas toch moeten verwijzen naar of de klantenservice of de winkel.

Vraag anders eens in de winkel naar de mogelijkheden van een coulance swap bijvoorbeeld?
itswouter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit op dit moment met een vergelijkbaar probleem, alleen is mijn telefoon al sinds juni voor de vierde keer weg voor reparatie voor iedere keer hetzelfde probleem (geen internetverbinding). Al een maand geleden is er voor mij een coulanceswap aangevraagd, maar dat is ook zeker geen aanrader. ten eerste duurt het weken voordat ze contact met je opnemen. Ik moest zelf telkens contact opnemen en uiteindelijk na bijna drie weken wachten was een mevrouw van de kantenservice 't ook echt met me eens dat het zo niet verder kon. Ze is er gelijk achteraan gegaan en vertelde me de toestelopties naar mijn mail op te sturen. Dus ik was eindelijk blij en ging vol verwachting mn mail checken. Bleek uiteindelijk dat ik uit drie enorm oude en lelijke toestellen kon kiezen, terwijl ik zelf een HTC Sensation XL heb waar ik best wel wat voor betaal. Optie 1 was een Sony Ericsson die gemaakt is voor games, optie 2 was een nokia met en enorm lelijk toetsenboord en ook totaal niet vergeljkbaar met de HTC en de derde optie was een Iphone 3 8GB, enorm oud en ook totaal niet vergelijkbaar. En dat terwijl ik zelf een telefoon verwachtte als een Iphone 4. Ik heb daarop gereageerd en ze konden niets meer voor me betekenen. Enorm slechte service en het duurt heel lang.
 
Toen ik vroeg hoe 't zou lopen als ze die HTC toch terugsturen en hij is weer stuk, antwoordde ze dat de telefoon weer gerepareerd zou worden of weer die drie opties.
 
En toen ik vroeg hoe 't zou lopen als de HTC niet meer gerepareerd kan worden, antwoordde ze dat dat altijd kan. Maarja, dat heb ik dus gemerkt. Waarom wordt ie dan achter elkaar opgestuurd als ie terugkomt?
 
Klantenservice is dus geen optie. Maar wat dan wel? Coulance service noem ik een service waarbij zij het initiatief nemen om contact op te nemen en mij gelijk een nieuwe moderne vergelijkbare telefoon aanbieden, zoals al die weken is verteld door Vodafone.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo beiden,

Ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk is als dit je overkomt. Toch kunnen wij jullie via het eForum niet helpen. De selectie toestellen die wordt aangeboden hebben wij niet in de hand, maar natuurlijk wordt er echt een zo goed mogelijke selectie gemaakt die dicht bij het toestel komt dat bij het abonnement zat. Het beste kunt je dus toch contact opnemen met de klantenservice of de Web Crew (bereikbaar via Twitter, Facebook en Hyves).
fabian_oss

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
maak het zelfde mee , 2 jarig abbonoment met blackberry torch. heb hem al 3x weggebracht omdat het beeldscherm uitvalt, trackpad stopt,of het speakertje kapot gaat en ik alleen handsfree kan bellen. 3x een nieuw toestel gekregen 3x zelfde klachten.duidelijk gemaakt dat ik niet het zelfde toestel meer wilde omdat ik elke keer mijn contacten,maills sms noem maar op kwijt ben en elke keer een telefoon moet lenen. en nu kan ik een coulance swap krijgen ben benieuwd zou binne 2 werkdagen een lijst krijgen maar zo te zien aan de klachten kan dat nog weken duren .zou in februarie mijn abbonement kunnen verlengen maar weet heel zeer dat ik hem gewoon uitzit en zo snel mogelijk weg ben bij dit klote bedrijf .kwa dekking ,service,snelheid internet alles  ,vreemde is een vriend van mij had ook een blackberry torch die loopt de vodafone winkel in geeft aan dat ie kapot is krijgt een brief van de verzekering dat ie terwaarde van zijn torch een ander toestel kan uitkiezen ! hoe is dat in godsnaam mogelijk?? 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi fabian_oss,

Heb jij een verzekering bij Vodafone? Waarschijnlijk is er bij je vriend ook een traject aan vooraf gegaan. Natuurlijk is elk geval anders, en kun je deze niet vergelijken. Als je wilt dat we even nakijken of er al meer bekend is over de coulance toestellen, kun je even contact zoeken via Twitter, Hyves of Facebook.
casperwissink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wij hebben ee zakelijk abonement (internet) van vodafone.
Helaas is de dekking niet goed bij ons op de zaak, meerdere keren contact gehad met vodafone.
Zij hebben alle tests gedaan ons verhaal klopte, wij kregen gelijk maar helaas.
Voor ons in lichtenvoorde is het bereik slecht, maar wij kunnen het contract niet ontbinden.
Je krijgt weer een medewerker aan de telefoon, sorry meneer het is mobiel internet dus niet voor internet op 1 plek??
Vodafone als je in gebreke blijft doe eens niet zo uit de hoogte en erken je fout...
Onze tip neem geen internet van Vodafone in de achterhoek je loopt tegen een muur.
 
Wissink Hydrauliek Lichtenvoorde
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic