Gisteren 12-12-2023 zou mijn extra abonnement (Red Together) met nummerbehoud overgezet worden om 10.30 uur maar we hebben geen Vodafone simkaart ontvangen dus naar de Vodafone winkel. rond 16.15 uur met de vraag over de simkaart. Helaas had ik mijn legitimatie dus eerst naar huis. Rond 17.00 uur weer terug, werd gezegd die nummer is al gegeven aan een ander dus verplicht een nieuwe simkaart + nieuwe contract van 2 jaar. Vorige provider zegt dat het nummer officieel een cooldown periode heeft en dat het niet aan een ander gegeven mag worden.
Vandaag weer gebeld om het nieuwe contract te geannuleerd. De andere met de nummerbehoud moest ook geannuleerd worden want dan kon ik een nieuwe nummerbehoud (die ik had besteld) weer aanvragen. Vanaf 13.00 uur tot 15.00 uur aan de telefoon gezeten en 3x doorverbonden. Technische dienst zegt dat degene die ons nummer heeft al 3 jaren dat nummer heeft.
Ik heb bewijzen dat wij vanaf 13-10-2021 het nummer hebben van oude provider. Maar technische dienst kan niets voor ons betekenen! Twee uren voor nop gezeten.
Met het nummer kunnen we nog berichten sturen en bellen via Whatsapp en sms-sen. Bellen kunnen we niet maar als we naar het nummer bellen krijgen we een Vodafone voismail. Wat betekent Cooldown periode? Niets!!
Wat is hier gebeurd?? We willen absoluut geen andere nummer. Waar kan ik mijn klacht indienen?