Pdupuy

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Jelly Bean update Xperia T

Geachte heer/mevrouw,

Sinds eind oktober ben ik in het bezit van de Sony Xperia T. Deze is branded en 7 januari is het bijbehorende vodafone abbonement ingegaan. 

Begin deze maand ( omstreeks 6 februari 2013) is Sony begonnen met het uitrollen van de Jelly Bean update. Nu controleer ik op dagelijkse basis mijn Sony PC companion, maar de update voor mijn toestel is nog steeds niet beschikbaar.

Kunt u mij vertellen wanneer ik (eindelijk) met Jelly Bean aan de slag kan?

Mvg, Philip
52 Reacties 52
xperiat

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Beetje triest om te zien dat een budgetprovider als Telfort binnen een week de allernieuwste update klaar heeft staan, terwijl het vodafone maar niet lukt om het binnen 4 maanden voor elkaar te krijgen. Zo blijf je achter de feiten aan lopen. Ze lopen nu sowieso al 1 update achter.
Excessed

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Inmiddels is er een enorm aantal dagen overheen, en heeft men nog steeds geen update.
Ik heb zeer veel geduld, maar dit begint een beetje op te raken. Ik ben al meer dan 8 jaar klant bij vodafone, en nog nooit eerder, heb ik ook maar een seconde nagedacht over het switchen van providers.
Maar het is toch te gek voor woorden, dat in de standaard PC app, de update beschikbaar is. Maar in de PC Compagnion niet. Met andere woorden, mijn vodafone-branded toestel houd tegen dat ik kan updaten..

Bewijs:
https://imageshack.us/scaled/large/62/knipsel1.jpg
https://imageshack.us/scaled/large/40/knipsel2.jpg
https://imageshack.us/scaled/large/694/knipsel3b.jpg

Dus, vodafone, ik had nu graag een échte indicatie gehad waneer wij de update kunnen verwachten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Excessed,

Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Dit soort updates worden eerst individueel goedgekeurd door Sony, Vodafone en Google. Wanneer een update nog niet beschikbaar is kun je er vanuit gaan dat de update nog niet voldoet aan alle kwaliteitseisen. Niemand zit te wachten op een update waarbij nieuwe problemen worden geïntroduceerd. Laten we hopen dat de update snel wordt verspreid.

xperiat

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Wat een heerlijk niets zeggend antwoord weer. Wat is nou precies het probleem? Voeg dan niet die paar vodafone apps toe en breng de orginele sony update uit. Iedereen blij zou je zeggen.
bk11

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een pagina terug staat een uitleg over hoe je zelf de update kan doen of laten doen. En dan ben je meteen van je branded zooi af. En de garantie blijft gewoon gelden want je root je telefoon niet!. Ik heb via verschillende kanalen meerdere niets zeggende antwoorden gekregen over wanneer de update eindelijk komt. morgen word mijn tel eindelijk geüpdate zonder de Vodafone zooi waar je toch niets aan hebt..
mrbugsb

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Inderdaad,
Die post van Marc is bijna 100% copy-paste van een tweetal pagina's (lees: enkele weken) geleden van een andere moderator en slaat letterlijk als *** op dirk. De JB update voor de xperia T is allang door Sony officieel uitgebracht, dus wanneer door vodafone gezegd wordt dat het nog niet voldoet aan de kwaliteitseisen, komt dat door de meuk die hun eroverheen willen gooien en niet door Google of Sony.
Net als BK, draait mijn vodafone Xperia T (zonder geroot te zijn) als een zonnetje op de Generic JB update van Sony (versie.140 inmiddels).
xperiat

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
En het grote zwijgen is weer begonnen. Volgende de keer ga ik zeker voor een unbranded toestel!! (of gewoon geen vodafone)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi allemaal, ik ben voor jullie aan het uitzoeken hoe de vork precies aan de steel zit maar ik heb daar hulp van diverse partijen hier intern bij nodig. Er komt een antwoord, maar dat zal voor het weekend niet meer lukken ben ik bang.
Dus wordt volgende week vervolgd!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, goed nieuws! Op dit moment hoort de JB update voor de Xperia T voor jullie te downloaden te zijn 🙂
DarkRokko

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zow Vodafone...

Wat een service....
Bijna 3 maand later als de eerste mensen die hebben kunnen updaten....

Echt jammer dit...

Heb hier niet echt veel goed voor over...
bk11

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het heeft bijna 3 maand geduurd, maar we draaien op jelly bean 4.1 hopelijk gaat de volgende update ietsie sneller Vodafone..
mrbugsb

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat is helemaal geweldig Bas!
Eindelijk iemand die wel met goed nieuws is gekomen.

Alleen, duurde mij het inderdaad net ff te lang en heb ik de Generic Versie er nu op staan.

Groetjes,
Michiel
xperiat

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Heb de update nu een paar dagen draaien en hij loopt goed. Lijkt ook zuiniger geworden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic