Pdupuy

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Jelly Bean update Xperia T

Geachte heer/mevrouw,
 
Sinds eind oktober ben ik in het bezit van de Sony Xperia T. Deze is branded en 7 januari is het bijbehorende vodafone abbonement ingegaan. 
 
Begin deze maand ( omstreeks 6 februari 2013) is Sony begonnen met het uitrollen van de Jelly Bean update. Nu controleer ik op dagelijkse basis mijn Sony PC companion, maar de update voor mijn toestel is nog steeds niet beschikbaar.
 
Kunt u mij vertellen wanneer ik (eindelijk) met Jelly Bean aan de slag kan?
 
Mvg, Philip
52 Reacties 52
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Pdupuy, welkom op het Vodafone forum. Ik heb deze vraag doorgezet via de mail aan de desbetreffende afdeling. Ik hoop hier snel antwoord op te krijgen.
Pdupuy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Top!
 
Bedankt voor de snelle reactie alvast.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Pdupuy schreef:
Top!

Bedankt voor de snelle reactie alvast.
Hoi Pdupuy, graag gedaan natuurlijk. Ik heb nog geen antwoord helaas maar verwacht dit morgenvroeg wel te krijgen. Ik zal er snel op terug komen.

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Pdupuy schreef:
Top!

Bedankt voor de snelle reactie alvast.
Hoi Pdupuy, ik heb antwoord van de desbetreffende afdeling. Binnen nu en drie weken is er een uitrol van de Jellybean update. Dit betreft de uitrol voor de Vodafone toestelen. De open markt van niet Vodafoen toestelen is inmiddels in volle gang 🙂
Hoop je middels deze update genoeg te hebben geinformeerd.
Pdupuy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hmm, het kan dus nog wel even duren? Wel jammer! Sony heeft de update al enkele maanden te laat uitgebracht en nu gooit Vodafone er nog een maandje bovenop omdat ze er per sé Vodafone rotzooi in willen proppen die ik toch niet gebruik.
 
Buiten dat, onwijs bedankt voor de moeite Maurice en bedankt voor het antwoord! Er zit niets anders op dan geduldig op de update wachten.
 
Mvg, Philip
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Philip, ik begrijp dat het vervelend is maar er zit helaas niets anders op.
Ik heb de moeite graag gedaan voor je maar ik had je liever een positief antwoord MET een update gegeven.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Pdupuy schreef:


Kunt u mij vertellen wanneer ik (eindelijk) met Jelly Bean aan de slag kan?

Mvg, Philip
Hey Philip,

We verwachten deze binnenkort te kunnen vrijgeven. Nog even geduld. Zodra de update er is krijg je hiervan sowieso een melding via je telefoon.
mrbugsb

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Inderdaad.

Nog steeds geen update naar Jelly Bean op mijn vodafone branded Xperia T.

Wordt nu echt tijd dat jullie die update gaan vrijgeven hoor!!! Dit slaat echt helemaal nergens op.!!

Oude samsungetjes van 2 jaar geleden hebben die update al gehad!.

En anders wordt het sowieso hoog tijd dat jullie eens een datum vrijgeven wanneer het wordt gedaan.

Graag reactie.

met vr grt,

Michiel.
Pdupuy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Precies!

Ik ben nog steeds aan het wachten op de melding voor de update. Het begint nu erg lang te duren, slechte service dit. Meer kan ik er niet van maken!

Geef op zijn minst een datum. Want het feit dat die niet wordt gegeven zegt al genoeg lijkt me.. ergens in 2015 kunnen we hem wel verwachten?

Mvg, Philip
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi All,

Helaas kan ik nog geen duidelijk antwoord geven op deze vragen 😞 Als we meer informatie hebben laten we jullie dat weten. Ik kan jullie op dit moment alleen adviseren om het af te wachten.
mrbugsb

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Tja,
Sorry hoor Robbie, nothing personal, maar dat is geloof ik het meest gegeven antwoord op dit forum van de "smart phone crew".
Gewoon afwachten.....in dit geval tot Vodafone klaar is om al hun meuk in de nieuwe android update te gooien.

Het is echt dat naast dit soort fratsen, de connectiviteit van Vodafone voor mij nog steeds de reden is om te blijven.

Want dit kan echt veeeeeeeeel beter.
Maar ok, we wachten af
Pdupuy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Inmiddels zijn er al 3 weken verstreken. Is er al een concrete uitrol datum bekend?

Mvg, Philip
Pdupuy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dat bericht is overigens gepost via een Sony Xperia T en niet via een Samsung GT I9100. Het forum kan wellicht ook wel een kleine update gebruiken.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Goeiemiddag allemaal,

We hebben het hier intern even uitgezet, hopelijk hebben we snel antwoord voor jullie:).
DarkRokko

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik volg momenteel dit topic al enige tijd. Eigenlijk bijna vanaf het begin.
En ik vind het vreemd dat er binnen de "smart phone crew" niemand is die hier iets van weet.
 
We zitten nu al een x-aantal weken te wachten op een update.
 
Ben nou toch echt wel benieuwd naar de update.
mrbugsb

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja, volgens dit forum heb ik een toshiba AT200, hahaha...amateurs.
svip

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone, 
Tijd om je klanten echt te helpen. Schandalig hoe lang deze update uitblijft! Deze was internationaal al eind december vorig jaar binnen te halen!!!
 
Afwachten en roepen dat het intern wordt uitgezocht(=tijd kopen)kan echt niet meer!!
Het lijkt wel of jullie aanpassing van deze update te duur is en er niets gebeurt.
Handelen A.U.B. 
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé mrbugsb en Pdupuy, jullie gaven aan dat bij een mobiele post het verkeerde toestel getoond wordt. We willen dit graag laten oplossen natuurlijk! Zouden jullie even naar deze of deze pagina willen gaan (op je mobiel natuurlijk!), en dan in een reactie op dit bericht willen plaatsen welke 'User Agent String' daar getoond wordt? Dit geldt natuurlijk ook voor ieder ander die dit probleem ervaart. Vermeld dan ook even welk toestel je wel echt gebruikt op dit moment. Alvast bedankt!

DarkRokko

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sido,
 
Waarom word dit probleem direct opgepakt en moeten we weken/maanden wachten op een update?
Word zo wel een beetje frustrerend...
 
Vind het nogal slechte service van Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic