HansP42

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jammer wel

Mijn vrouw heeft een nieuwe mobiele telefoon gekocht. Daar moet een ander model simkaart in, dus ik vertrok naar een Vodafone winkel om even snel een andere simkaart op te halen. Met de telefoon, mijn identiteitsbewijs, mijn vrouw's identiteitbewijs, en nog veel meer zaken die ik nodig zou kunnen hebben, stapte ik binnen om daar van een heel vriendelijke heer te horen dat mijn vrouw zelf moet langskomen.
...sprakeloze verbazing, daar had ik niet op gerekend. Ik had natuurlijk meteen een andere kaart over internet moeten bestellen, maar ik dacht het even snel te kunnen regelen.
Nu is die vodafone winkel niet om de hoek, er is toch een omweg van zo'n dertig minuten voor nodig.
Lichtelijk sjacherijnig heb ik nu toch maar besloten naar een ander telecombedrijf over te stappen. Niet omdat de man in de telecomwinkel onvriendelijk of onheus was, hij was vriendelijk en beleefd, maar gewoon omdat ik ruim een uur en parkeergeld verknoeid heb.
en ja, ik weet dat ik wat te scherp reageer. Ik vind dat ik dat ook mag doen, omdat ik betaal.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend om te horen dat u er zo over denkt. Echter wordt dit gedaan uit veiligheid zodat er geen fraude mee gepleegd kan worden en dient daadwerkelijk inderdaad de persoon die het contract heeft afgesloten ook de simkaart op te halen

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic