floepie05

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is "zorgeloos" de enige web Blox die beschikbaar is voor nieuwe BSW abbonomenten?

Tegenwoordig is mijn Smart 100 (met 1000 MBs) abbo afgelopen.  Ik bel nauweljiks.  Bestaat er een voordeliger data blox bundel tussen de 250 - 1000 MBs die geschikt is voor een nieuwe BSW abbo.  Als het uitmaakt gaat dit om een verlenging.  
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Floepie05, allereerst welkom op het forum! Heb je al eens gekeken naar onze nieuwe Red abonnementen? Of wil je persé een BSW abonnement?
RickD

Meedenker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Ook van mij krijg je een hartelijk welkom!

Als je een BSW 100 abonnement neemt, krijg je 200 MB data. Je kunt dit uitbreiden met een Voordeelpakket "Extra 300 Mb Data". Dit voordeelpakket sluit je aan voor de gehele looptijd van je abonnement. Je kunt dit dus niet tussentijds stopzetten! Dit kost € 2,50 per maand. Totaal aantal Mb: 500!

Een BSW 200 abonnement heeft 500 Mb data. Ook dit abonnement valt uit te breiden met het "Extra 300 Mb Data" voordeelpakket. Totaal aantal Mb: 800!

Bij beide abonnementen kun je ook een Multisim krijgen. Je krijgt dan 200 Mb extra! Een multisim kost € 5 per maand + eenmalig € 7,50 aansluitkosten.

Mocht je jouw huidige abonnement prima vinden, dan kun je dit in de huidige vorm laten doorlopen. Je verlengt dan niet en blijft gebruik maken van het Smart 100 abonnement. Je krijgt dan uiteraard geen nieuwe telefoon. Deze kun je uiteraard wel los kopen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic