Goedemiddag @Berg.AK
Het kan soms zo voorkomen, dat het nodig is een time-out in te schakelen, ofwel je abonnement even te pauzeren.
Het pauzeren van je abonnement, kan je via MyVodafone aanvragen.
Op de website vind je daar meer informatie over 🙂
Zo werkt het
- Ga naar 'Producten'
- Kies het goede 06-nummer
- Ga naar 'Abonnement'
- Klik op 'Je abonnement pauzeren'
- Vul het formulier in
Ook kun je dit indienen via onze app.
Overige voorwaarden die belangrijk zijn voordat je dit aanvraagt:
- Alle acties, kortingen en verzekeringen vervallen bij het pauzeren van je abonnement en kunnen na de pauze niet opnieuw worden aangezet.
- We verlengen het contract met de duur van de pauze
- Heb je een toestellening? Dan betaal je deze in 1 keer volledig af
- De abonnementspauze kost eenmalig €20,84
- Je kan maximaal 1 pauze per contractsduur aanvragen
Duur en ingangsdatum
- De pauze duurt minimaal 3 en maximaal 9 maanden.
- Geef de pauze minimaal een maand voor de ingangsdatum door.
- De ingangsdatum van de pauze is altijd de 1e van de maand en de einddatum van de pauze altijd de laatste dag van de maand.
LET OP!
Het aanvragen van een abonnements pauze is niet mogelijk bij een Red Together en Red Together extra abonnementen.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd 🙂