Momenteel heb ik een Vodafone Sim Only abonnement voor een Nokia C5 met alleen een SMS/BEL 80 min. bundel. Dat contract van 2 jaar is voorbij maar de bundel loopt nog door. Maar ik wil nu gebruik maken van internet dus zowel mijn abonnement als mijn telefoon moeten worden ge-upgrade. Het Red 2-jarig abonnement lijkt mij het meest praktisch en ik wil behoud van mijn huidige telefoonnummer.
Stel: ik kies een Red SIM Only 2-jarig abonnement en koop een nieuwe smartphone (Samsung S4 Mini) los.
Vraag 1: Zou ik gedurende een SIM Only Red contract een nieuw los toestel aanschaffen, blijven de prijs en inbegrepen gratis opties van dat SIM Only abonnement van kracht, met name de korting hoe die nu is? Bijvoorbeeld omdat het toestel niet (meer) (vol)doet. I.c.m. nummerbehoud, zijn hier dan ook kosten aan verbonden?
Vraag 2: Zou ik via een niet-Vodafone winkel, bijvoorbeeld de Smartphoneshop een Red SIM Only abonnement (verlenging) afsluiten zijn de voorwaarden hetzelfde als dit wel rechtstreeks via Vodafone zou plaatsvinden?
Alvast bedankt voor het antwoord.