mathijsalbrecht

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone5

Hallo,

Ik heb gister mijn abbonement verlengd en daarbij de nieuwe iphone genomen. Deze geeft echter aan geen service en sim kaart moet nog geprovisioneerd worden.

De klantenservice heeft een wachtrij van zeker 15 min. Kunnen jullie dit zo regelen?
7 Reacties 7
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi mathijsalbrecht

Is het gelukt om je simkaart te activeren. Mocht dit niet het geval zijn, stuur me dan even een private message met hierin je 06-nummer, adres, klantnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en simkaartnummer. Groetjes, Linda
TheavdH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb mijn telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart.

Wat kan ik doen?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Is het ook een nieuwe simkaart?
Merelhermans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Het startprogramma doorlopen en nu 'geen service'..... Wat kan je hieraan doen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Merelhermans schreef:
Ik heb hetzelfde probleem. Het startprogramma doorlopen en nu 'geen service'..... Wat kan je hieraan doen?

Hi Merel,

Als je hetzelfde probleem ervaart klik dan ook even op de knop "ik ook" onderaan de bovenste post. Op die manier kunnen wij in kaart brengen hoeveel mensen dezelfde problemen ervaren!

Als je nu de melding 'geen service' in beeld krijgt dan zou het kunnen dat je simkaart nog niet (juist) is geactiveerd. Heb je al contact gehad met onze klantenservice hierover? Zij kunnen je simkaart namelijk meteen activeren!
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
In dit geval zijn er 2 mogelijkheden:

1) Je SIMkaart is nog niet ontgrendeld. Ga naar Telefoon en probeer even een testgesprek naar iemand. Als hij dan vraag om de code voer je 0000 in gevolgd door OK.

2) Als dat niet helpt is je SIMkaart blijkbaar nog niet geactiveerd (er vanuitgaande dat je een nieuwe SIMkaart hebt gehad). Bel dan de klantenservice op 06-54 500 100 om je SIMkaart te laten activeren.

Mocht je je oude SIM gebruiken:
- als je deze geknipt is dan is deze mogelijk kapot gegaan tijdens het knippen en of schuren. Dan moet je even een nieuwe halen in de winkel (legitimatie en bankpas meenemen!) of een aanvragen via de telefonische klantenservice.
- poets je SIM kaart even schoon, mogelijk zit er viezigheid of vettigheid op waardoor die niet werkt.

Mocht deze post het antwoord zijn op je vraag, klik dan even op het duimpje onder dit bericht.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Medegebruikers,

Het activeren van de sim kan veel sneller! Ga naar http://snelstart.vodafone.nl/stel-je-vragen/neem-contact-op/ en klik op chat. Een chat venster word geopend waarbij een van adviseur je direct helpt.

Werkt perfect, geen wachttijden, super service
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic