Aiish93

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone5 en wifi

Dag allemaal,

Ik ben altijd heel tevreden geweest met vodafone en heb daarom ook mijn abonnement verlengd een paar weken terug waarbij ik een iphone 5 heb ehad, maar nu heeft mijn iphone niet altijd overal berijk, internet doet supertraag terwijl ik nog genoeg databundel heb ervoor en het pakt geen wifi meer en geeft ook geen wifi netwerken aan. PFFT wordt er gek van, want ik kan nu niks, zonder berijk (uitgezet omdat ik in belgie woon als ik het aan zet is het nog het zelfde verhaal, overigens eerste paar weken hier geen problemen mee gehad) en zonder wifi! Wil dat mijn wifi het zsm doet. Iemand enig idee hoe? In nederland heb ik gewoon berijk en kan ik ook gewoon internetten etc. Het ligt in ieder geval ZEKER niet aan het feit dat ik in belgie woon. Want dan moest het de eerste aantal weken ook al een probleem zijn geweest neem ik aan.

Wat ik heb geprobeerd;
Tel uit en aan gezet.
SIM opnieuw in.
Tel gereset niets werkt.

Zou dit door de nieuwe update komen?

gr,
5 Reacties 5
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Aiish93,

Vervelend. Langzaam internetten is zo 2009 😉

Nou even serieus. Je geeft aan dat het gewerkt heeft. Je internet is zo traag als wat, maar het werkt wel.

Wat mogelijk aan de hand kan zijn:

- Problemen met het Netwerk
- Problemen met je telefoon
- Problemen met je simkaart

De eerste optie lijkt me het meest onwaarschijnlijk, dan had je dit vast al gehoord in je omgeving.

Om de twee andere opties te testen doe je jouw sim in een werkende telefoon en een werkende sim in jouw telefoon.

Werkt je telefoon wel goed met een andere sim, dan ligt het aan jouw simkaart. Werkt de telefoon ook met een andere sim slecht dan ligt het aan de telefoon.

Groeten!

Aiish93
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik  merk dat als ik mijn sim uit mijn telefoon haal dat er dan wel wifi verbinding is??:|
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Wi-Fi is een aparte verbinding los van je mobiele provider. Dit heeft niets met elkaar te maken verder.
Aiish93
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jaa nee dat begrijp ik.
Maar wel raar als sim eruit is doet die het en zodra de sim erin gaat niet meer??:S verder doet de sim het wel gewoon in mn iphone 4.

DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hm,

Ik heb de hele postgeschiedenis doorgelezen. Je mobiel internet is traag en je kan niet meer via Wi-Fi verbinden... dat lijkt me eerder iets aan de telefoon dan.

Heb je al eens een restore uitgevoerd? Klik hier voor instructies
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic