Beste,
Ik heb even een vraagje..
Er is nu ook een iphone 4 met prepaid.
Nu heb ik een huidig abonnement van Vodafone.. als ik dit toestel wil kopen is er dan ook een mogelijkheid om dit abonnement om te zetten naar die prepaid.
Of moet ik dan ook eerst nog een microsim erbij nemen?
Is het uberhaupt mogelijk om met je huidige abonnement gebruik te maken van de iphone 4? Zit verder geen simlock op toch?
Alvast bedankt!
Groet,
Dennis
"Er is nu ook een iPhone 4 met prepaid"
Er is inderdaad sinds enige tijd een iPhone 4 en het fenomeen prepaid bestaat ook inderdaad... Die 2 zou je ongetwijfeld aan elkaar kunnen koppelen maar dat is niet iets van de laatste tijd. Zo lang als de iPhone bestaat zou je een prepaid kaartje erin kunnen duwen. Wat jij aanschaft bij een provider bepaalt of het prepaid is of niet. Niet het toestel. De vraag is echter hoe dat dan verder in zijn werk gaat. Bellen en sms-en zou je uiteraard gewoon via je tegoed kunnen doen maar de iPhone hangt natuurlijk nogal op de mobiele internet mogelijkheden, dus je zal een dataplan moeten aanschaffen in de vorm van een Blox (naar ik aanneem in het geval van Vodafone). Hoe dan ook zul je bij Vodafone een microsim moeten aanvragen (of je huidige kaartje op maat knippen).
Het is uiteraard mogelijk om met je huidige abonnement gebruik te maken van de iPhone 4. Of er een simlock op zit hangt maar net af waar je het toestel vandaan haalt. Als je hem bij Vodafone koopt, dan is het toestel Vodafone gelockt.
Succes..!