bondt

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone En Tethering

Hela,

Ongeveer een jaar geleden kocht ik de iPhone3G via 2call.nl met een Vodafone abonnement. Alles goed en wel sindsdien. Met de komst van firmware 3.x kwam ook tethering om de hoek kijken. Met de komst van een van de latere firmware-versies is de tethering weer uitgeschakeld voor Vodafone... Ronduit vervelend, want met andere telefoons in combinatie met een Vodafone-abonnement werkt het wel gewoon... Is er iets om dit weer in te schakelen, of wordt het in de toekomst weer mogelijk?

Alvast bedankt!
5 Reacties 5
Mythax

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tetheren mag officieel niet bij Vodafone (of elke andere provider, T-Mobile was de laatste waar het wel mocht, maar die hebben nu met de invoering van hun nieuwe Relax abo's het ook 'verboden'
cerielverschoor

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij werkt tethering nu niet meer, sinds mijn iPhone officieel unlocked is. Volgens mij kan het uberhaupt niet meer als je je iPhone via itunes activeert en unlocked. Ook niet als je hem daarna jailbreakt.
Wel jammer, voorheen tetherde ik regelmatig. Soms 4,5 GB per maand verbruikt via Telfort, nooit een waarschuwing of iets gehad.
Zit nu maandelijks op 1,5 GB verkeer enkel via mobiel.
DiNozzo

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tetheren mag officieel niet bij Vodafone (of elke andere provider, T-Mobile was de laatste waar het wel mocht, maar die hebben nu met de invoering van hun nieuwe Relax abo's het ook 'verboden'


Ik geloof dat tetheren wel mag bij Vodafone indien je de Zorgeloos Internet Totaal neemt. Die is natuurlijk wel duurder dan de gewone Blox.


Bij mij werkt tethering nu niet meer, sinds mijn iPhone officieel unlocked is. Volgens mij kan het uberhaupt niet meer als je je iPhone via itunes activeert en unlocked. Ook niet als je hem daarna jailbreakt.
Wel jammer, voorheen tetherde ik regelmatig. Soms 4,5 GB per maand verbruikt via Telfort, nooit een waarschuwing of iets gehad.
Zit nu maandelijks op 1,5 GB verkeer enkel via mobiel.


Mijn iPhone is officieel unlocked (uit België) en door middel van jailbreaken heb ik tethering weer gaande gekregen! Dus het is gelukkig nog wel mogelijk!
Ron1978

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 'm ook gejailbreaked en de app 'Tether' (Cydia) toegevoegd. Hiermee zou het moeten gaan maar nog niet in de gelegenheid geweest om het uit te proberen, ook nog niet nodig gehad. Daarbij was m'n proefperiode verstreken en moet ik er nog voor betalen om het te gebruiken. Ik wacht op het eerste moment dat ik het goed kan gebruiken.

Iemand al op een andere manier opgelost of enige ervaring hiermee?
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Het is volgens de algemene voorwaarden van Vodafone niet toegestaan om je gsm als modem te gebruiken icm een internet abonnement die op basis zijn van de fair use policy (zorgeloos internet blox / totaal).

bij deze is het topic gesloten.

Met vriendelijke groet,

Martijn
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic