YG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone Altijd in december met 10 gb actie afgesloten, maar geen 10 gb

Hallo,

Op 08-12-2012 heb ik in de winkel in eerste instantie Sizz Starr 3 abonnement afgesloten. Echter na 2 dagen ben ik weer terug gegaan, omdat ik data toch belangrijker vond dan de belminuten. Mijn abonnement is toen op 10-12-2012 gewijzigd naar een iPhone Altijd 2 abonnement. Ik was er van overtuigd dat ik 10 gb aan data zou krijgen, dit was me ook in de winkel verteld en dat was de reden waarom ik me bedacht had.

Ik check regelmatig mijn data app, maar door alle cijfers bij de data en het feit dat ik er nooit overheen zat, heb ik niet opgemerkt dat ik geen 10 gb data heb. Ik heb ipv 10 gb 3 gb data.

Nu viel het me wel op, dus heb ik met de klantenservice gebeld. De medewerker gaf aan dat hij zag dat mijn abonnement in februari actief was gesteld en dat hij daarom niets kon betekenen. Mijn abonnement is idd in februari ingegaan, maar ik had hem al op 10-12-2013 afgesloten, dus behoor ik de 10 gb te krijgen, omdat dat gold voor iedereen met een Altijd abonnement afgesloten in de periode 1 okt 2013 t/m 7 jan 2013.

Graag wil ik dat de 10 gb bundel geactiveerd word.
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi YG,

Ik zou het graag voor je na willen kijken, maar via dit forum behandelen we geen klachten/vragen waarbij we persoonlijke gegevens nodig hebben. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, maar je kunt ook contact opnemen via Facebook of Twitter.
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
hij heeft toch contact opgenomen met de klantenservice? moet hij nogmaals bellen om het zelfde antwoord te krijgen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
paul-robert schreef:
hij heeft toch contact opgenomen met de klantenservice? moet hij nogmaals bellen om het zelfde antwoord te krijgen?
Het zal wel moeten want wij kunnen dit via het forum niet nakijken. We zullen dan toch zijn gegevens er even bij moeten nemen en dat gaat op deze manier niet tenzij hij het niet erg vind om ál zijn persoonlijke informatie (openbaar) online te zetten. 😉 Dat lijkt ons in ieder geval niet zo verstandig dus vandaar dat we voor dit soort vragen toch verwijzen naar onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic