robertgooijert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5 3g probleem

Beste,
 
Ik heb sinds vorige week een Iphone 5, tot gisteren 28-2-13 functioneerde alles perfect,
Alleen sinds gisteravond heb ik geen 3g verbinding meer... heb alles al geprobeerd tot een harde reset aan toe.
 
Als ik 3g uitschakel heb ik wel gprs (vreemd) alleen dat is veel te traag.
 
Heb met mn vorige telefoon Galaxy s3 nooit geen problemen gehad..
 
Iemand enig idee??
 
Groet
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi robbertgooijert,

Merk je dat je deze problemen ondervindt op 1 specifieke postcode, of is het probleem niet locatie gebonden?
Merk je het op 1 postcode? Dan wil ik graag voor je nakijken of er iets aan de hand is op die locatie.
Heb je er overal last van? Dan raad ik aan om eens naar een Vodafone winkel te gaan. Hier kunnen ze je simkaart eventueel vervangen.
Tenthof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag/morgen,
 
Helaas heb ik hetzelfde probleem. Gisterenavond aangekomen in Canada en heb geen 3G meer op mijn prive telefoon. Ik heb een andere I-phone 5 van mijn werk, ook van Vodafone en daar heb ik wel gewoon 3G op. Hoe kan ik dit nu oplossen (behalve de sim van mijn prive overzetten naar de telefoon van mijn werk)? Ik heb hier natuurlijk geen toegang tot de Nederlandse Vodafone winkels.
 
Al het volgende geprobeerd:
- geheel uitzetten
- airmode aan- en uitzetten
- 3G aan- en uitzetten
- Roaming aan- en uitzetten
 
Back-up en dergelijke kan ik ook niet draaien, omdat ik dat allemaal op mijn I-mac thuis heb staan.
 
Iemand nog een briljant plan? Een week zonder Internet zie ik niet echt zitten...
 
Thanks
 
Mvg,
 
Joko
 
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyy,

Heeft het wel gewerkt of helemaal niet meer sinds je in Canada bent?
Werkt je privé sim wel in de andere telefoon?
Zou het kunnen dat je een blokkade hebt op dat nummer voor buitenland?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic