Jolande

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4s valt spontaan uit

Hallo,ik heb een iphone 4s vanaf juli dit jaar.Nu valt de telefoon spontaan uit, hij doet dan helemaal niets meer. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?

mvg Jolande
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Jolande,

Dat is natuurlijk erg vreemd. Kun je het toestel naar verloop van tijd wel weer opnieuw opstarten? In eerste instantie zou ik controleren of er updates beschikbaar zijn die je nog niet geïnstalleerd hebt. Als het toestel volledig up-to-date is en je ondervindt nog steeds problemen, dan raad ik je aan om het toestel te herstellen naar fabrieksinstellingen. Als dit ook niet helpt, dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan een reparatie 😞 Je kunt het toestel via elke Vodafone winkel ter reparatie aanbieden (als je het toestel bij Vodafone gekocht hebt)
bajertje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook een probleem met mijn Iphone 4s 
Ik krijg een zwart scherm wat niet meer aan gaat. Heb de telefoon al proberen te resetten, ook via itunes de telefoon hersteld zonder resultaat. Hopelijk kun je hiermee helpen? 

mvg,
Bart
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
bajertje schreef:
Ik heb ook een probleem met mijn Iphone 4s
Ik krijg een zwart scherm wat niet meer aan gaat. Heb de telefoon al proberen te resetten, ook via itunes de telefoon hersteld zonder resultaat. Hopelijk kun je hiermee helpen?

mvg,
Bart
Hoi Bajertje, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ben je al met het toestel naar de Vodafone winkel geweest ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic