Hallo allemaal,,
Sinds kort heb ik een Ipad abonnement inclusief een Ipad!
Leuk zou je denken?!
Ik ben er ook erg blij mee, maar de eerste dag begonnen de problemen al.
Omdat ik me van te voren goed geinformeerd had wist ik dat ik op My vodafone me data tegoed kan bijhouden.
Ik heb 2gb per maand en ik wil graag weten of ik aan me limiet zit.
De problemen begonnen met het My vodafone acount aan maken. Er wordt een sms'je gestuurd naar het nummer van je Ipad met de inloggegevens. Erg handig, alleen de mensen van Vodafone hebben er geen rekening mee gehouden dan een Ipad een Ipad is en geen telefoon en dus geen sms'jes kan ontvangen. ''Even de klanten service bellen dan maar''. Nou ja ''even''... na 6 verschillende medewerkers gesproken te hebben (niemand had er verstand van en ik werd maar doorgeschakeld en doorgesschakeld) wist eindelijk iemand het acount te kunnen activeren. Ik kon dus op My Vodafone maar wat bleek, de data informatie kon niet worden bekeken, dat was namelijk nog niet mogelijk voor Ipad abonnementen wist een medewerker mij te vertellen. Grappig; op de website van Vodafone staat namelijk bij de Ipad de volgende informatie:
- Op MyVodafone.nl kan je op elk gewenst moment checken hoeveel data je hebt verbruikt.
- Vodafone stuurt je op 80% en op 100% een bericht over de status van je bundel.
Misleidend of niet?!
Wat ik me nou afvraag: het berichtje van 80% en 100% van je data bundel is dat een sms'je of een ander bericht. En kan ik dat wel op me Ipad ontvangen?
Alvast bedankt!