"Tot heden kan ik alleen maar samen met jullie de Apple webpagina in de gaten houden en hopen op een spoedige oplossing vanuit Apple."en vraag je welke site moeten we in de gaten houden krijg je"Ik heb geen specifieke URL gevonden waar Apple dit communiceert, je zou wel de volgende websites in de gaten houden:"Lekker verhaal van Vodafone. Geef iedereeen in ieder geval die deze problemen heeft een nieuwe simkaart om te checken of die het wel doet, wellicht is het probleem toch de verouderde simkaarten maar nee ff een site in de gaten houden maar welke weten ze niet. Met andere woorden Vodafone doet niet meer dan dat wij zelf al doen !
Beste Mensen,Dit probleem ligt niet bij Apple maar bij Vodafone!!! Het kan toch niet zo zijn dat als je als Iphone gebruiker een andere simkaart in je telefoon stopt alles het weer doet. Zonder herstel, zonder problemen gewoon een andere simkaart. Ik gebruik momenteel een simkaart uit belgie welke gewoon roamt op het vodafone netwerk in NL. Zonder enig probleem, als vanouds zoals het was met de 4.2.1. software. Het lijkt mij dan ook verstandig om in de pen te kruipen en als consument Vodafone aansprakelijk te stellen voor niet of niet volledige diensten. Weliswaar hebben ze, ondanks het feit dat ze wat duurder zijn een uitstekend netwerk met zeer goeie bereikbaarheid. Maar als klant en abbonnement houder van een redelijk duur abbonement schieten ze in deze te kort. Ze moeten service verlenen en dit probleem oplossen. Welke telefoon je als klant gebruikt staat los van het abbonnent wat je hebt zeker omdat ze de iphone ook zelf verkopen.Mijn advies is schrijven. Vodafone, de kranten, Youp noem maar op. Deze hele kwestie is te gek voor woorden en onacceptabel!!!MVT