Herbert256

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inzicht in dataverbruik onduidelijk

Goedemorgen,

Ik heb een 8 GB Mobiel Internet Extra SO Abonnement op mijn tablet en hou via My Vodafone het gebruik in de gaten, dit ging goed totdat ie dit weekend ineens van +/- 2000 MB resterend tegoed naar 0 MB resterend tegoed is gegaan, erg raar, dit kan ik niet verklaren.

Internet werkt nog wel, dus kennelijk zit ik nu meer te verbruiken, boven de grens, maar hoeveel dan wel is niet te zien, wel staat er bovenaan het scherm onderstaande waarschuwings box (maar dat stond er ook al toen de 8 GB limiet nog niet berijkt was)

Je hebt kosten gemaakt buiten je belbundel: Er is een fout opgetreden.
Er is wel meer mis met die "Mijn tegoed en verbruik" pagina, er worden images gebruikt die niet bestaan.

Ik krijg overigens ook geen pop-ups op de tablet meer bij het benaderen van de limiet, dit lijkt al een tijdje stuk, wel soms een vreemd bericht van Vodafone met als inhoud "Test".

De iPad applicatie is niet echt duidelijk, design lijkt daar een belangrijker item te zijn dan gewoon informatie te geven, het lukt het me niet om het verbruikte data gedeelte van de aktuele maand op te vragen.

Met vriendelijke groeten, Herbert
1 Reactie 1
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Herbert256 ,

Op zowel een Android als een Apple ipad zit een data monitor. Dit zorgt er voor dat u ook hier nog een keer extra het data gebruik in de gaten kan houden. Het voordeel van deze monitors is dat ze per app het verbruik weergeven.

Als u niet weet waar deze datamonitors zitten, moet u even aangeven of het op android of apple gaat. Dan kan ik u vertellen waar deze zich bevinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic