Daar heb ik ook aan gedacht Hans. Maar ik dacht dat hier toch ook wel iemand zou zijn die mij wat algemene info. kan geven over de deze onderwerpen.Het gaat mij er niet om dat ik deze factuur niet wil betalen ofzo, het zijn ook geen bedragen waar je meteen van omvalt.Mijn doel is om er achter te komen hoe ik van te voren weet of een bepaalde dienst/data sessie mij geld gaat kosten en dat evt. later ook kan controleren, zodat ik niet voor onaangename verrassingen kom te staan.Niemadn hier die mij op weg kan helpen?
Een laatste poging dan maar. Als je onbeperkt internet hebt (bel+sms+web of internet blox) dan heb je binnen NL geen dataverkeer wat in rekening wordt gebracht.
Wordt er toch dataverkeer in rekening gebracht, dan is dat omdat je aan dataroaming gedaan hebt. Je hebt dus in het buitenland gebruik gemaakt van je dataverbinding. Dit kun je indien gewenst uitzetten op je telefoon. Is het geen roaming, dan is je blox / nieuwe abo nog niet ingegaan, maar daar mag ik blijkbaar niet op ingaan.