Evelien_B18

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetblox onmogelijk snel op!

Ik heb internetblox van 200mb en dat is binnen 1 dag voor de helft al op! Ik zou niet weten hoe dat kan want normaal (met mijn vorige mobiel) kreeg ik dat niet eens binnen 1 maand op? waar zou dit aan liggen? ik kan dus maar 3 dagen met 200mb internet en geloof niet dat dat zo snel op kan zijn! Zelf heb ik een Samsung galaxy s4 mini.
 
Groetjes Evelien.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi, Evelien.
 
Laat je bijvoorbeeld geen Apps op de achtergrond draaien? En heb je misschien geen diensten afgesloten die ook MB verslurpen? Youtube video's kijken kost zelf al veel MB 10 tot 20 MB, Online radio kosten ook wat en Skypen ook natuurlijk. Download ook de My Vodafone App om je bundel in de gaten te houden! 
 
Als dit allemaal niet het geval is zou je het beste even via Social Media met Vodafone in contact komen.
 
Groetjes!
Evelien_B18
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Nee ik heb alleen 1 app op de achtergrond van het weer. Op Youtube zit ik nooit met mijn mobiel dus dat kan het ook niet zijn. Online radio & skypen ook niet.. Ook heb ik de My Vodafone app al op mijn mobiel staan. Ik bel binnenkort Vodafone want ik vind het super zonde van mijn geld!!
 
Groetjes Evelien.
Dirk1984

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mischien heb je in play store wel de optie aan staan van apps updates automatisch downloaden.
Maar goed ik weet niet wat voor toestel je eerst had.
Maar met deze smartphones is 1 gig al niks meer.
Het is echt zo op.
Ik ben blij dat ik 10 gig per maand heb van die actie vorig jaar.
Naar nu 4g er aan komt zal het nog sneller gaan met de data.
Want je kan meer doen in minder tijd.
Je gaat het onbewust toch meer gebruiken dan eerst het geval was.
Daarom cind ik die datalimieten ook van de zotte en niet meer van deze tijd.
Maar goed ik hoop dat je de oorzaak kan vinden.
En jammer dat je geen goed advies hebt gehad.
Want 200 mb is niks voor zo een smartphone.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! 
 
Je kunt ze ook bereiken via Twitter & Facebook (goedkoper of niet soms) ;-).
Alvast veel succes hiermee verder! En let wel op je bundel kijk anders nog bij de Play Store kijken of je Apps toestemming geeft om ze automatisch te laten Updaten.
 
Groetjes!
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic