Hollister

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetblox buitenland

hallo
Ik zit in Frankrijk en heb nu al 4.47 euro extra kosten alhoewel ik mijn internetblox ingeschakeld heb staan. Heb ook nog geen bevestigings sms gekregen dat ik de Blox ingeschakeld heb. Hoe nu verder, dit is mijn eerste dag in Frankrijk maar hoop dat dit wel opgelost word.
Vr Gr Paul Holstet
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Hollister

Ik raad je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien welke bloxen aan staan en of ze ook correct aan staan. Vanuit hier kan ik je er niet verder in helpen omdat ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone kan en tevens hier geen privacy gevoelige gegevens kan in zien.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Hollister,

Ik hoop dat het inmiddels duidelijk is waar de kosten vandaan komen. Zoals Steven- aangeeft, kunnen we je via het Forum niet helpen met persoonlijke vragen waarbij we gegevens nodig hebben. Ik zal het topic nu dan ook sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic