Iris2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet

Ik heb sinds woensdag een Samsung s5 en heb sindsdien buiten de WiFi nauwelijks internetbereik en dan geen 3g laat staan 4g. Ik heb al gecontroleerd dat ik je juiste netwerkinstellingen heb.
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je de simkaart al geactiveerd?
Je zou ook eens de dekking kunnen controleren en of er storingen zijn via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Zorg er trouwens ook voor dat mobiele data aanstaat.
Iris2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie. Hoe kan ik de simkaart activeren?
Iris2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op de website van Vodafone gekeken, maar daar staat dat ik geen nieuwe simkaart heb om te activeren. Ik heb mijn abonnement verlengd
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kun je doen door contact op te nemen met de klantenservice, zorg er wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Iris2

Je kunt controleren of je simkaart actief is. Kun je met je nieuwe simkaart bellen of sms'en? Zo ja, dan is deze actief en dan moet de oorzaak ergens anders worden gezocht. Als je ook niet kunt bellen of sms'en moet je nieuwe simkaart inderdaad nog worden geactiveerd. Hoe je dat kunt doen kun je ook terugvinden op het forum.
Iris2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie reacties. Uiteindelijk bleek dat de verlenging van abonnement nog niet volledig was doorgevoerd en dat de simkaart niet goed werkte, dus ik heb nu een nieuwe.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het is opgelost 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic