Martin_nl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SERVICE WAARDELOOS

Ik probeer al dagen mijn simlock te verwijderen. Probeer te bellen..bezet... chatten staat elke dag op te druk... op deze forum een bericht achtergelaten.. geen reactie.. WAT EEN WAARDELOZE SERVICE HEBBEN JULLIE...
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Martin,

Ik zie inderdaad dat niemand op jouw bericht heeft gereageerd. Mijn excuses hiervoor.
Normaliter krijg je binnen een aantal dagen een reactie met de unlockcode erin. Het is echter wel zo dat wij deze ook moeten aanvragen voor je bij de fabrikant. Zodra het bij ons bekend is krijg jij de unlockcode.

Vanuit hier kan ik verder niks voor je betekenen omdat wij medewerkers niet in de systemen kunnen vanuit hier.
Tevens is het forum bedoeld voor tip en tricks door en voor forumleden. Het kan zijn dat het op de andere kanalen vrij druk is. Je kunt eventueel ook een bericht op Facebook plaatsen zodat mijn collega's je daar verder kunnen helpen. Zij kunnen namelijk wel in de systemen. Echter zullen daar de berichten op volgorde van posten behandelt worden en gaan ze daarna over op privé berichten. Je kunt het natuurlijk ook op een later tijdstip proberen via de telefoon of chat. Nogmaals mijn excuses dat er niet eerder is gereageerd.
Isamon

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik snap precies wat je bedoelt ! ik werd pas sinds een maand "klant" met een prepaid kaart, en heb al meer tijd verloren door heen en weer te rijden naar een winkel, te wachten op antwoord hier, en te proberen inloggen via app/forum/chat/.... waar je op den duur je mobieltje tegen de muur zou gooien van frustratie !
Anonymous
Niet van toepassing
Ik kan het me inderdaad goed voorstellen alleen vanuit hier is het puur afwachten totdat iemand van de formuleden online is en het antwoord weet op een desbetreffende vraag.
Martin_nl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven

Dank je wel dat je hebt gereageerd. Sorry voor de frustratie, maar ik kreeg geen reactie..

alsnog bedankt heb mijn ublockcode gehad.
Anonymous
Niet van toepassing
Je hoeft je niet te excuseren dat je gefrustreerd bent. Kan het me soms goed voorstellen. Goed om te lezen dat je de pukcode hebt 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic