Vandaag (of inmiddels eigenlijk gisteren op 10-10-2012) merkte ik ineens een aantal zaken die niet meer goed dingen.
Ik beschik als sinds een jaar over een HC sensation.
's-middags merkte ik eens, toen ik wilde bellen, dat als ik op de naam van de persoon tapte er eigenlijk helemaal niets gebeurde. Ik zag wel dat de naam groen oplichtte, maar het bellen mehcanisme werd verder niet geactiveerd. Ook niet met een vertraging. Pas 's-avonds kon ik weer gewoon bellen. Overdag kon ik eerst ondanks dat ik niet meer kon bellen, wel nog internetten.
Later op de dag veranderde dit. Ik kon ineens niet meer internetten. Rechtsbovenin op het beeldscherm van mij telefoon heb ik (vrnl gezien) het tijdstip, batterij en de 5 streepjes van -als het goed is) de netwerkverbinding, maar daarnaast staat niets meer.
Verder was het mij ook al een paar keer opgevallen dat eerder op de dag, rond hetzelfde moment als dat ik merkte dat ik niet meer kon bellen, dat het tijdstip ook niet meer klopte. Terwijl het eigenlijk 15:00uur was gaf mijn telefoon aan dat het 14:45uur was. Ook later op de avond toerwijl het eigenlijk 21:13uur was gaf mijn telefoon aan dat het 20:13uur was.
Ik heb mijn telefoon meermalen geprobeerd aan en uit te zetten en enkele recent gedownloade apps verwijderd, maar ik blijf dit probleem houden. Ik hoop dat u mij kunt informeren wat er aan de hand is en mij van een oplossing kan voorzien.
Met vriendelijke groet,
Yvonne