5oaks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet van m'n red Together bundel nu al op.

Ik ben nu al door mijn internet bundel van 200 gb heen. Wij zijn met 2 personen en bijna altijd thuis op de WiFi hoe kan dit? Andere maanden had ik nog geen 2 gb op

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11874Posts
  • 3488Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @5oaks 
Er is zaterdag een storing geweest met de Data van Vodafone.
Kan het niet zo zijn dat je daar nog problemen mee hebt? Misschien is het het beste om even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze even willen zien of jij er nog last van hebt.

Je kan ze bellen, of een chat starten, via de klantenservice van Vodafone pagina. Eventueel kan je ook via een privé bericht sturen naar Twitter of Facebook. Je bericht zal op volgorde worden afgehandeld. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11874Posts
  • 3488Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @5oaks 
Er is zaterdag een storing geweest met de Data van Vodafone.
Kan het niet zo zijn dat je daar nog problemen mee hebt? Misschien is het het beste om even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze even willen zien of jij er nog last van hebt.

Je kan ze bellen, of een chat starten, via de klantenservice van Vodafone pagina. Eventueel kan je ook via een privé bericht sturen naar Twitter of Facebook. Je bericht zal op volgorde worden afgehandeld. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @5oaks . Welkom hier!

Dat is wel even schrikken; 200Gb zomaar op. Net als @Energieboy denk ik ook dat je inderdaad last gehad hebt van de storing. Is alles nu weer goed? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic