Meikos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet pagina en fb word maar half weergeven, mist een deel van de tekst?

Hallo,
 
 
Als ik met mijn bb op internet ga of bijvoorbeeld op fb dan weergeeft mijn bb deze pagina niet goed.
Ik zie bijvoorbeeld maar een paar woorden terwijl normaal ik gewoon alles zie...
Bijvoorbeeld ik ga naar google normaal zie je staan: Internet,afbeelding,video's etc en ik zie alleen maar internet staat en de rest is onzichtbaar...
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Heb al 3g en 2g uitgeprobeerd maar dit maakt geen verschil uit, een tijdje geleden had ik hier ook last van en opeens weergaf mijn bb weer alle tekst als ik op de internetpagina of op fb zat?
1 Reactie 1
BjornB

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Meikos,

Dit kan verschillende oorzaken hebben, onder andere kan dit te maken hebben met de pagina zelf, zo kun je op je mobiele telefoon bijvoorbeeld in plaats van www.facebook.com ook m.facebook.com oproepen. Op deze manier weet Facebook dat hij moet schakelen naar zijn mobiele weergave.
Tevens kun je door de batterij te verwijderen van je Blackberry terwijl deze ingeschakeld is een soft reset doen, hierbij gooit hij zijn cache geheugen leeg (wat ook tot dit soort problemen kan leiden).

Met vriendelijke groet,
Bjorn, Vodafone Forum Team.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic