Geachte heer / mevrouw,
Omdat ik er via de telefonische helpdesk er maar niet uitkom probeer ik het als laatste poging hier in het forum.
Ik heb sinds de dag dat ik mij aangemeld heb bij vodafone internet / netwerk problemen.
Het probleem gaat verder terug dan bij vodafone maar dat kan ik op een of andere manier blijkbaar niet laten doordringen vandaar via deze weg.
De problemen wat ik heb zijn de volgende :
1 - internet is van tijd tot tijd erg traag, traag versta ik onder het feit dat wanneer ik naar een internet pagina ga ik vaak 1 a 2 minuten moet wachten terwijl een persoon die ook vodafone heeft op hetzeflde moment die site benaderd hier maar 3 tot 5 seconden daarvoor nodig heeft.
Hoe is dit getest, we zijn beiden tegelijk naar de betreffende pagina gegaan en terwijl die persoon al vrolijk kijkt zit ik nog te wachten tot er uberhaupt wat gebeurt.
2 - Soms helemaal geen verbinding.
Hier kom ik pas achter als ik uit de bus kom en thuis ben en mijn vriendin mij steeds probeerde te bellen.
Ik kijk dan naar mijn telefoon en zie daar een heel mooi rondje met een streep er door heen.
Enige manier om dit dan uiteindelijk op te lossen is om de telefoon uit te zetten en daarna weer uit te zetten.
3 - Mijn netwerk indicator gaat als een gek heen en weer van 3G, naar G, naar H+ en dan weer naar E.
Vaak zie ik dan alleen van de 2 pijltjes het pijltje omhoog wat activiteit geeft af en toe maar verder niks.
Dit probleem was ontstaan bij T-Mobile, daar hebben ze het voor mij na gekeken en zagen dat er wel een verbinding met de zendmast gemaakt werd maar deze ook weer verbroken werd.
In mijn history bij T-Mobile heb ik 6 andere telefoons geprobeerd en 4 simkaartjes gekregen maar dit allen zonder succes.
Hun uiteindelijke oordeel was dat ze het probleem niet konden verhelpen en dat ik kosteloos naar een andere provider kon gaan, dit werd dus vodafone.
Ik heb met de vodafone helpdesk gesproken en na veel pijn en moeite (testen van weer een andere telefoon en simkaarten te hebben gekregen) is deze door gezet op 6 december naar het netwerk team om dit verder uit te zoeken, tot de dag van vandaag heb ik nog geen reactie van die lui gekregen en weet om die reden nog niet wat mijn status is.
De laatste keer dat ik met de helpdesk gesproken had kreeg ik de toezegging dat ik vanwege mijn problemen de nieuwe maand januari geen kosten zou hoeven te betalen en wat schets mijn verbazing ik moet toch betalen.
Ik weet niet precies wat hier allemaal aan de hand is maar tot de dag van vandaag wordt er nog geen afspraak nagekomen en wordt er niet geleverd waar ik voor betaal.
Graag wil ik vernemen wat het netwerk team nu eigenlijk mee bezig is en wat de status is van mijn probleem en wat er gaat gebeuren met mijn compensatie anders zal ik vodafone in gebreken moeten gaan stellen en zal er iets anders bedacht moeten gaan worden.
Met vriendelijke groet,
Duncan