J12Tim

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet in buitenland met vodafone

ik maak nu gebruik van een vodafone smart abonnementmet 60 dagen per jaar internet in de voordeellanden, is dit ook in de nieuwe Sim Only Red Essentials aanwezig? Dit zou wel eens mijn abonnementskeuze kunnen bepalen. een ander optie is namelijk overstappen alleen dat is meer moeite...
4 Reacties 4
J12Tim
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook zou ik graag willen weten wat 'Alles-in-1 op Reis Dagbundel' betekend
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En daar heb ik en handig videootje voor :)! Video: https://www.youtube.com/watch?v=iZMT_w3k79o#t=37
Ook is hiervoor en Topic gemaakt op het Vodafone Forum als je deze wilt lezen kun je dat uiteraard doen, http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-in-en-naar-het-buitenland/Introductie-Alles-in-1-Op-Reis-bellen-s...

In de Alles in 1 Op Reis: bellen, sms'en en internetten in het buitenland dat houd in: 20 minuten bellen per dag, 20 minuten gebeld worden, 20 smsjes per dag versturen en 35 MB aan data voor €2,- euro per dag dus. Ben je bijna op je limiet dan krijg je en gratis sms van Vodafone dat je limiet bijna bereikt is.
Geen gebruik = Geen kosten :).

Wil je de bundel openen doe het volgende dan, SMS: Alles Op Reis naar 4000 om het te activeren.

Als je nog enige vragen hierover hebt mag je deze gewoon stellen.
J12Tim
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de info maar hier heb ik dus precies niks aan... :PHet zit dus niet gratis in het nieuwe abonnement. Ik ga nu wel even kijken of ik ga overstappen. Toch bedankt!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
De optie is er trouwens wel hoor, maar alleen niet in RED Essential. Wat je zoekt is RED Plus.
Vrij duur, maar je hebt dan wel echt álles wat je maar kunt verzinnen. Vervangend toestel, gratis onbeperkt bellen en sms'en in al onze Voordeellanden, en 2GB die je ook in de Voordeellanden gratis gebruikt. En dus het hele jaar, niet een beperkt aantal dagen. Het is niet een abonnement voor iedereen maar als je veel in het buitenland komt is het ideaal.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic