Waarschijnlijk heb je de extra gb van het abo al, alleen is deze dan nog niet zichtbaar in my vodafone. De klantenservice kan deze in my vodafone erbij zetten.
Echter in je bericht geef je zelf aan dat je een extra gb erop wilde zetten en geen bevestiging kreeg, dat betekend dus via een meerprijs. tevens klopt het hele verhaal dan niet wat je hier post. Dan had je vraag namelijk moeten zijn waarom is de extra gb van het abo nog niet zichtbaar etc. Je bent nu twee dingen door elkaar aan het halen.
Zoals ik al hier en in je andere topic aangeef kunnen we je vanuit hier niet verder helpen. Je dient hiervoor bij de klantenservice te zijn: - als je recht hebt op de extra gb dan kunnen zij zien waarom deze nog niet zichtbaar is - zij kunnen tevens de instellingen van je telefoon controleren om zo data te besparen- zij kunnen zien wanneer de meeste kosten zijn gemaakt om het ook duidelijk voor jou te krijgen waaraan en wanneer de data aan op gaat
Betreft dataverbruik raad ik je deze topics eens aan om door te lezen:
https://www.vodafone.nl/support/internet/datagebruik.shtml en
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven... Lees anders ook voor de zekerheid de board regels hiervoor door. Kaart t aan bij de klantenservice punt voor punt wat er mis gaat en zij kunnen het een voor een afhandelen met je.
Ik laat daarom ook het topic sluiten en ik hoop dat je met het bovenstaande opvolgt.