sweetyy01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet blox extra aangezet maar doet het niet

Paar uur geleden internet blox 1gb aangezet op mijn abbonement omdat mijn data bijna op is. Maar krijg deze niet te zien op my vodafone. Mijn data word gewoon nog steeds afgeschreven van mijn gewone tegoed terwijl die bijna op is!
Wat is er mis?
15 Reacties 15
Andru123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Précis hetzelfde problem. Heft 1gb hemochromatosis, maar doet niet
Andru123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft 1 gb gekocht:) auto-korrect:)
Anonymous
Niet van toepassing
Hey sweetyy01 en Andru123
Hoe hebben jullie de blox aangezet? Via my vodafone of via een sms? Als het via een sms is krijg je normaliter een bevestiging.
Ik raad jullie aan om contact op te nemen met de klantenservice hier over.
sweetyy01
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via my vodafone! Kreeg een bevestigings sms maar er staat dus niks aan op my vodafone. Staat wel blox 1gb staat aan tussen de blox. Maar mijn datat word gewoon afgeschreven van mijn gewone tegoed. Klantenservice is niet bereikbaar helaas
Anonymous
Niet van toepassing
Probeer het eens anders door een bericht op facebook te posten en of een chat te starten sweetyy01
Vanuit hier kan ik namelijk niet in de systemen
sweetyy01
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb klantenservice gebeld en die zegt dat eerst mijn gewone data tegord op gaat? En dan word de extra bundel gestart. Klopt dit?
Anonymous
Niet van toepassing
Ja dat klopt, eerst gaat je bundel eraan en dan pas de bloxen betreft data
maxime623

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het aan proberen te zetten via de app. Alleen niks geen bevestiging. En rekende nu buiten mn bundel. Als ik het nu nogmaals probeer worden de buiten bundel kosten dan verkend met de blox?
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas niet 😞 maxime623
maxime623

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Begin beetje klaar te raken met Vodafone als je iets wil wijzigen moet je dit altijd medereizigers keren aangeven en 9 van de 10 x gaat t eerst een aantal keren fout. Daarvoor heb ik dus 1 al een duur abonnement en naai Vodafone je vervolgens nog waar je bij staat met niet te verklaren kosten en krijg je pas bericht als je al 100% verbruikt hebt. De berichtjes van 80% heb ik nog nooit gezien. Voor mij word t 3cht tijd voor een nieuwe provider helaas! Ben jaren tevreden klant geweest maar sinds een jaar is t elke keer wat met jullie!
Anonymous
Niet van toepassing
Jammer om te lezen dat je er zo over denkt. Echter had je ook meteen kunnen zien dat de blox was aangesloten geweest. Het blijven systemen en er kan altijd iets mis in gaan. Dit proberen we natuurlijk zo veel mogelijk te voorkomen. Betreft de smsjes en je blox raad ik je aan om toch even hierover contact op te nemen met de klantemservice. Zij kunmem ziem welke smsjes je hoort te krijgen etc. Let erop niet ieder abonnement krijgt de 80 en 100 procent sms.

maxime623

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij het aankoop van dit abonnement hebben ze gezecht dat ik die zou krijgen. En zoals ik het al zei het is elke keer wat met jullie dit is niet het enige, niet het eerste en helaas vast niet het laatste.
Anonymous
Niet van toepassing
Waarschijnlijk heb je de extra gb van het abo al, alleen is deze dan nog niet zichtbaar in my vodafone. De klantenservice kan deze in my vodafone erbij zetten.
Echter in je bericht geef je zelf aan dat je een extra gb erop wilde zetten en geen bevestiging kreeg, dat betekend dus via een meerprijs. tevens klopt het hele verhaal dan niet wat je hier post. Dan had je vraag namelijk moeten zijn waarom is de extra gb van het abo nog niet zichtbaar etc. Je bent nu twee dingen door elkaar aan het halen.

Zoals ik al hier en in je andere topic aangeef kunnen we je vanuit hier niet verder helpen. Je dient hiervoor bij de klantenservice te zijn: - als je recht hebt op de extra gb dan kunnen zij zien waarom deze nog niet zichtbaar is - zij kunnen tevens de instellingen van je telefoon controleren om zo data te besparen- zij kunnen zien wanneer de meeste kosten zijn gemaakt om het ook duidelijk voor jou te krijgen waaraan en wanneer de data aan op gaat

Betreft dataverbruik raad ik je deze topics eens aan om door te lezen: https://www.vodafone.nl/support/internet/datagebruik.shtml en http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Lees anders ook voor de zekerheid de board regels hiervoor door. Kaart t aan bij de klantenservice punt voor punt wat er mis gaat en zij kunnen het een voor een afhandelen met je.
Ik laat daarom ook het topic sluiten en ik hoop dat je met het bovenstaande opvolgt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic