btisaaam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Instellingen Voor Blackberry

Hallo bb-liefhebbers,

Ik had een vraagje. Ik heb sinds kort een bb.Maar ik kan maar niet internetten. Ik heb geprobeerd om proxy-instellingen aan te vragen. Dit wil helaas niet lukken. heeft iemand een tip voor me.?

bijvoorbaat dank.

Btisaaam
11 Reacties 11
daveyy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo bb-liefhebbers,

Ik had een vraagje. Ik heb sinds kort een bb.Maar ik kan maar niet internetten. Ik heb geprobeerd om proxy-instellingen aan te vragen. Dit wil helaas niet lukken. heeft iemand een tip voor me.?

bijvoorbaat dank.

Btisaaam



Ik heb hetzelfde probleem maar mijn browser doet het wel voor de duidelijkheid : wap doet het wel. Youtube doet het ook maar ik kan geen filmpjes afspelen.
quincy045

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Btis check je internet instellingen op vodafone misschien heb je deze. Uit gezet of stond deze al uit

Davey als je filmpjes wilt kijken op youtube kan je er beter voor zorgen dat je wifi connectie aanstaat want een filmpje is te veel data voor de mobiele telefoon connectie
Deze is dus veel te langzaam voor filmpjes

Ik hoop dat jullie hier aan genoeg info hebben
Gr quincy
Mileen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Btis check je internet instellingen op vodafone misschien heb je deze. Uit gezet of stond deze al uit

Davey als je filmpjes wilt kijken op youtube kan je er beter voor zorgen dat je wifi connectie aanstaat want een filmpje is te veel data voor de mobiele telefoon connectie
Deze is dus veel te langzaam voor filmpjes

Ik hoop dat jullie hier aan genoeg info hebben
Gr quincy



Moet je een bel+sms+web abonnement hebben om (samen met blackberry basis bundel) te kunnen internetten?Of zou het ook kunnen met een bel+sms abonnement samen met de BB basis bundel?mvg,Mileen
irisdewaard

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had eerst wel internet, maar nu doet hij het niet meer. MSN ook niet.
HELP ALSJEBLIEFT!
xIris
nikk21

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,
ik heb laatst de oude bb van me vader gekregen. ik heb een prepaid vodafone sim kaart maar ik kan niet internetten. en wat op vodafone.nl staat voor internet instellingen werkt ook niet.
wie weet hoe ik kan internetten?
ellen90

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Moet je een bel+sms+web abonnement hebben om (samen met blackberry basis bundel) te kunnen internetten?Of zou het ook kunnen met een bel+sms abonnement samen met de BB basis bundel?mvg,Mileen



Je kunt met een bel+sms+ blackberry basis prima internetten op je blackberry. Bij een bel+sms+web abonnement komt er blackberry plus bij, wat een snellere variant van het blackberry internet is. Deze wordt voornamelijk gebruikt bij de bold serie van blackberry.
ellen90

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hoi,
ik heb laatst de oude bb van me vader gekregen. ik heb een prepaid vodafone sim kaart maar ik kan niet internetten. en wat op vodafone.nl staat voor internet instellingen werkt ook niet.
wie weet hoe ik kan internetten?



Zit er een normaal prepaid simkaartje in of een blackberry prepaid simkaart (die kost 20 euro in de winkel)? Dat zou namelijk een goede reden zijn dat je niet kunt internetten...
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Of ik zou het APN (Acces Point Name) instellen bij je internetinstellingen, dan doet ie het
wveersema

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik gok inderdaad dat er een "standaard" prepaid kaartje in het toestel zit. Voor internet op een BlackBerry met een prepaid kaart heb je een speciaal BlackBerry prepaid kaartje nodig, helaas...
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik gok inderdaad dat er een "standaard" prepaid kaartje in het toestel zit. Voor internet op een BlackBerry met een prepaid kaart heb je een speciaal BlackBerry prepaid kaartje nodig, helaas...



Dat klopt, maar dan komt het wat duurder uit dan normaal i.v.m. het internet/ping-gebeuren. (eenmalig)
wveersema

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De aanschaf van zo'n kaartje ligt inderdaad wat hoger in prijs dan een standaard prepaid kaart ja... Maar de topicstarter heeft geen keus. Zonder zo'n kaart werkt het internet opde BlackBerry simpelweg niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic