Hallo bb-liefhebbers,
Ik had een vraagje. Ik heb sinds kort een bb.Maar ik kan maar niet internetten. Ik heb geprobeerd om proxy-instellingen aan te vragen. Dit wil helaas niet lukken. heeft iemand een tip voor me.?
bijvoorbaat dank.
Btisaaam
Btis check je internet instellingen op vodafone misschien heb je deze. Uit gezet of stond deze al uit
Davey als je filmpjes wilt kijken op youtube kan je er beter voor zorgen dat je wifi connectie aanstaat want een filmpje is te veel data voor de mobiele telefoon connectie
Deze is dus veel te langzaam voor filmpjes
Ik hoop dat jullie hier aan genoeg info hebben
Gr quincy
Moet je een bel+sms+web abonnement hebben om (samen met blackberry basis bundel) te kunnen internetten?Of zou het ook kunnen met een bel+sms abonnement samen met de BB basis bundel?mvg,Mileen
hoi,
ik heb laatst de oude bb van me vader gekregen. ik heb een prepaid vodafone sim kaart maar ik kan niet internetten. en wat op vodafone.nl staat voor internet instellingen werkt ook niet.
wie weet hoe ik kan internetten?
Ik gok inderdaad dat er een "standaard" prepaid kaartje in het toestel zit. Voor internet op een BlackBerry met een prepaid kaart heb je een speciaal BlackBerry prepaid kaartje nodig, helaas...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.