meritj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Intake verschil track & trace

Hallo!

Vorige week heb ik mijn toestel ter reparatie aangeboden bij Vodafone. Ik was de track & trace aan het bekijken toen mij het volgende opviel: "Intake verschil tussen aangemeld en ontvangst; klant geïnformeerd per e-mail". Daarentegen heb ik niks (telefonisch/mail) vernomen van een verschil (en nee, ook niet in de spam)? Daarom zou ik graag verder geïnformeerd worden wat dit betekent en in hoeverre dit mijn reperatie eventueel beïnvloed.

Met vriendelijke groet,

Merit
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Dat is niet best... Als je geen mail hebt ontvangen, en ook niet in je spam, hoe kan je dan weten wat er gemeld is. Dat is iets waar Vodafone zeker even naar kan kijken en waarschijnlijk je ook over kan informeren. Laten we hopen dat het de reparatie niet negatief beïnvloed. Hoop voor je dat een Vodafone Moderator snel antwoord kan geven.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi meritj,

Hmm vreemd bericht. Ik durf je zo niet direct te zeggen wat dit inhoudt.
Ik wil je vragen om even contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0094 of Facebook/Twitter, zodat mijn collega's meer informatie van Dynafix kunnen inzien. Zij kunnen je zeker verder helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
meritj, heb je inmiddels al meer duidelijkheid verkregen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Bij het uitblijven van een reactie zal het topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic