Hallo,
Ik heb precies hetzelfde maar dan dat ik mijn toestel fysiek in de winkel heb ingeleverd en dat zij hem hebben opgestuurd.
Ordernummer: 6058705
Zwarte IPhone XE
Al meerdere mails gestuurd elke keer krijg ik geen of heel laat reactie waar ik niets mee kan. Toestel is volgens de medewerker aangekomen maar heb nooit een mail en of geld ontvangen. Zie reactie van de medewerker:
9-januari: Heeft u geen mail ontvangen? Vreemd.
Ik zie hier op het systeem dat uw toestel geinspecteerd was op 19 December.
De waarde is hetzelfde gebleven. (€119)
Uw betaling is verwerkt.
Kunt u in uw bank kijken met de datum vanaf 27 December en vandaag 09 Januari zien of u een betaling t.w.v €119 heeft ontvangen?
Als bewijs heb ik alle bij en afschriften per mail gestuurd. Met als reactie van de medewerker:
11-januari: Ik zal dit doorsturen naar het hoofdkantoor voor verdere escalatie.
Hierop direct terug gemaild met de vraag hoelang dit ging duren. Nooit een reactie op gehad.
Op 18 januari weer gemaild en gevraagd waar mijn geld blijft. Met als reactie:
18- januari: Het spijt mij dat u nog niets ontvangen heeft. Ik heb dit nog eens aangevraagd en dit ook geëscaleerd met mijn suprieuren.
Nu vandaag weer een mail gestuurd met de vraag hoelang het nog duurt. Ik ben al sinds december proberen om mijn geld te krijgen en krijg gewoon 0,0.
Ook al enorm slecht geholpen in de Vodafone winkel, het liefst stap ik over naar een ander die mij wel goed helpt.
Bovendien ben ik in staat om juridische stappen te ondernemen tegen Vodafone en Likewize met enorm nadelige en grote gevolgen van dien voor deze bedrijven.
Ik hoor graag wat!