ResulD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inruildeals niet bereikbaar

Beste,

ik heb op 20 januari 2024 de S24 ULTRA 1TB besteld en deze ook binnen gekregen. Tijdens het bestellen kreeg ik de melding dat als je je oude toestel inlevert je gebruik kan maken van een tijdelijk actie waarbij je 300 euro extra inruilkorting krijgt. Nou heb ik de toestel binnen en heb inmiddels 2 weken geleden ook de promo actie op de site ingevuld maar ik krijg maar geen reactie van ze terug. Ook geen bevestiging dat de aanvraag binnen is gekomen..... (https://inruildeals.vodafone.nl/Promo_actie.aspx)

Bellen gaat al niet, je krijgt een robot vrouw te horen die zegt dat alle winkels gesloten zijn en dat de openingstijden tussen 9 uur en 1 uur is, terwijl je rond 13 uur belt..... maakt trouwens niet uit wanneer je belt...

Mailen via de website geprobeerd maar wordt ook niet op terug gekomen.....

daarnaast lees ik geen goede dingen over de inruildeals proces, dat na het opsturen van je toestel je ook 2 maanden bezig bent met ze om het e.e.a. afgerond te krijgen.

Ben een beetje ten einde raad nu.. graag jullie hulp hierin.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @ResulD 
Ik heb inmiddels een update gekregen. Beide aanvragen die je hebt ingediend bij LikeWize zijn afgewezen, doordat er niet een correcte aankoopnota is toegevoegd. Vanuit mijn collega begreep ik dat er een e-mail is verstuurd dat de aanvraag is afgewezen, dit is 1-2 dagen na de initiële aanvraag. Op deze e-mail kan je reageren en alsnog de juiste factuur/aankoopbon uploaden. Indien je de e-mail niet hebt ontvangen of kan vinden, dan mag je dit ook toesturen naar VFNL.support@likewize.com. Dan wordt de aanvraag opnieuw in behandeling genomen 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Heb je deze helemaal doorlopen?

Ontvang € 300 extra inruilwaarde bij aankoop van de Galaxy S24 Ultra.
Zie hieronder de extra inruilwaarde behorende bij de verschillende modellen.  

Samsung Galaxy S24 - € 200 extra inruilwaarde  
Samsung Galaxy S24 Plus - € 250 extra inruilwaarde  
Samsung Galaxy S24 Ultra - € 300 extra inruilwaarde 

Instructies voor verkrijgen unieke actiecode voor extra inruilwaarde 
1. Ga naar inruildeals.vodafone.nl en klik op promo actie bovenaan in de navigatiebalk (promo actie zal zichtbaar zijn vanaf 24 januari, na uitlevering van het toestel). 
2. Vul het formulier in en upload je aankoopnota. (Let op: je ontvangt je aankoopnota bij uitlevering van het toestel).  
3. De aanvraag zal vervolgens worden gecontroleerd. Indien er aan alle voorwaarden is voldaan wordt de promo code per e-mail verstuurd.   
4. Gebruik vervolgens de per e-mail verstuurde promo code bij het inruilen van je toestel op inruildeals.vodafone.nl.  

Zo krijg je je extra inruilwaarde: 
- Ga naar vodafone.nl/inruildeals en check je toestelwaarde. 
- Beantwoord de vragen over de staat van het toestel. 
- Vul jouw unieke promo code in en de inruilwaarde wordt tot maximaal € 300 verhoogd.  

Alles ingevuld? Stuur het in te ruilen toestel dan binnen 1 week goed verpakt op. Zodra wij het toestel hebben ontvangen en beoordeeld, staat de totale inruilwaarde binnen 14 dagen op je rekening. 

* Actie geldt voor toestellen besteld tussen 17 januari 2024 t/m 3 maart 2024.

Heb je deze helemaal doorlopen en werkt het nog niet, laat dan iemand van Vodafone met je mee kijken. Elke dag komt er wel iemand van Vodafone hier online en die zal dan je bericht oppakken. Vul in de tussentijd je privé gegevens in bij de instellingen, zie onderstaande blok (dus NIET hier online invullen!!).

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

ResulD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja zeker. Ik ben nu aangekomen bij punt 3. Ze moeten de aanvraag controleren en de promo code opsturen...

Ga naar inruildeals.vodafone.nl en klik op promo actie bovenaan in de navigatiebalk (promo actie zal zichtbaar zijn vanaf 24 januari, na uitlevering van het toestel). 
2. Vul het formulier in en upload je aankoopnota. (Let op: je ontvangt je aankoopnota bij uitlevering van het toestel).  
3. De aanvraag zal vervolgens worden gecontroleerd. Indien er aan alle voorwaarden is voldaan wordt de promo code per e-mail verstuurd.   
4. Gebruik vervolgens de per e-mail verstuurde promo code bij het inruilen van je toestel op inruildeals.vodafone.nl.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @ResulD, welkom hier!

Dit is zeker een leuke actie waar je natuurlijk graag gebruik van wilt maken! De actie is een succes, waardoor het ontvangen van de code langer duurt. Toevallig heeft iemand die ik ken ook gebruik gemaakt van deze actie en de code werd daar na ruim een week ontvangen en kwam in de spam terecht. Heb je voor de zekerheid ook de spam gecontroleerd in je mailbox? Het kan namelijk zijn dat de code ook bij jou daarin terecht is gekomen. Dus als je dat voor mij wilt controleren, dan graag! Mocht je de code ook daarin niet hebben ontvangen, zou je mij dan zowel het IMEi nummer van je oude- als nieuwe telefoon willen doorgeven + welk e-mailadres je hebt gebruikt bij de aanmelding? Je mag deze informatie vermelden in je Community profiel onder het kopje 'Persoonlijke Informatie'. En als je nog meer specifieke informatie hebt, altijd welkom!  Op basis daarvan ga ik het één en ander intern uitzetten met het verzoek voor meer informatie.

ResulD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Cecilia Dankjewel voor je reactie!

Ik heb bij de ongewenste en bij de spam gekeken maar helaas, helemaal niks binnen gekregen. 

het betreft de volgende IMEi nummers, zie bijgesloten fotos. (2 abonnementen hebben we afgesloten) 

De mail adressen waarmee de aanvragen zijn ingediend heb ik in mijn persoonlijke informatie verwerkt. 

alvast bedankt voor het intern doorzetten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @ResulD 
Bedankt voor de informatie! Ik heb de gegevens uitgezet. De betreffende collega is vandaag afwezig, dus ik hoop maandag meer te horen. Zodra ik een reactie/update heb, dan hoor je van mij!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @ResulD 
Ik heb inmiddels een update gekregen. Beide aanvragen die je hebt ingediend bij LikeWize zijn afgewezen, doordat er niet een correcte aankoopnota is toegevoegd. Vanuit mijn collega begreep ik dat er een e-mail is verstuurd dat de aanvraag is afgewezen, dit is 1-2 dagen na de initiële aanvraag. Op deze e-mail kan je reageren en alsnog de juiste factuur/aankoopbon uploaden. Indien je de e-mail niet hebt ontvangen of kan vinden, dan mag je dit ook toesturen naar VFNL.support@likewize.com. Dan wordt de aanvraag opnieuw in behandeling genomen 🙂

ResulD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Cecilia dankjewel voor het navragen. Ik kan de mails niet terug vinden. Ik ga de aanvraag direct naar de door jou aangegeven mailadres sturen. Hartelijk dank voor je hulp. Hoop dat het nu wel goed gaat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic