Beste Vodafone,
Ik heb 31 januari via jullie website een Samsung S24 aangekocht, de inruildeal van in dit geval 200 euro heeft mij over de streep getrokken de nieuwe telefoon te kopen.
Nu heb ik in februari en maart in totaal 3 keer het inruildealformulier ingevuld en ingediend. Na invullen komt alleen onderin het scherm een melding in het groen dat de aanmelding gecontroleerd moet worden.
Hier staat geen termijn in aangegeven en ook niet vermeld dat de aanvraag wordt verwerkt door Likewize i.p.v. Vodafone, waar ik redelijkerwijs vanuit ging.
Nu blijken alle 3 mijn aanvragen dus uiteindelijk geaccepteerd te zijn en is er ook 3x een code gemaild, ik heb dit nooit gezien in mijn mail omdat ze in mijn ongewenste email box zijn gekomen onder de afzender 'Likewize'. Ik had geen enkel idee op welke termijn mijn verzoek zou worden opgepakt, dus ook geen idee op welke momenten ik specfiek had kunnen zoeken in mijn volle ongewenste mailbox.
Ik heb 2 weken geleden contact gehad met Vodafone support, zij gaven mij aan een telefoon nummer te bellen. Maar ik zat thuis met een keelontsteking dus bellen was op dat moment geen optie. Er is mij niets gezegd over een deadline waarop gebruik van een actiecode zou gaan vervallen.
Ik heb vrijdag 29 maart en afgelopen dinsdag 2 april het nummer gebeld dat ik van de support had ontvangen, blijkt het het nummer te zijn van Likewize, die blijkbaar deze actie uitvoerd voor Vodafone. Alleen deze beide dagen is het bedrijf telefonisch niet bereikbaar.
Uiteindelijk vandaag nogmaals gebeld, nu krijg ik te horen dat ze mijn verzoeken dus hebben ontvangen en de code hebben gemaild. Ze hebben mij de mail met code nogmaals gestuurd, maar deze blijkt niet meer geldig te zijn.
Dus toen Vodafone gebeld, mijn verhaal uitgelegd en aangegeven dat de informatie op de inruildeal website onduidelijk is. Omdat:
- Likewize niet duidelijk genoemd wordt
- Er geen termijn voor reactie/controle genoemd wordt
- Er wordt geen mail verzonden met bevestiging van aanvraag van de inruil kortingscode
- Er wordt niets gezegd over mogelijkheid dat het in ongewenste mail kan komen (Vodafone mail ontvang ik namelijk altijd gewoon in mijn inbox)
- Er nergens wordt genoemd wat de verval datum is voor gebruik van de actiecode, beide in tekst bij bestellen product als op de inruilpagina wordt dit niet vermeld.
Krijg ik aan de telefoon met Vodafone gewoon weg te horen dat ze niets voor mij kunnen doen en ik niet iemand anders te spreken kan krijgen. Ik voel mij niet serieus genomen.
Ik ben echt boos, dat ik als jaren lange klant van Vodafone en Ziggo zo makkelijk wordt afgewimpeld. Dat er geen begrip is en er niet wordt nagedacht over een oplossing.
Het voelt zo oneerlijk nadat ik meerdere verschillende pogingen heb gedaan om gebruik te maken van de actie. Ik dacht laat ik nu maar geduldig zijn en steeds even afwachten, onbewust van een deadline. Ik lees zonet in een andere klacht dat Pasen het moment is geweest van de-activering van de actiecodes.
Ik zou graag spoedig reactie ontvangen, in de hoop op alsnog een oplossing, om gebruik te kunnen maken van de 200 euro inruilvergoeding.
Groeten,
Lisette