Ik heb vernomen dat het daar erg druk is momenteel en dat het uiteindelijk wel goed komt. Het is natuurlijk niet leuk om zo lang te moeten wachten maar het is waarschijnlijk een succes bij Vodafone. Je hebt gelijk dat ze daar wel iets duidelijker in mogen zijn en dat de communicatie wat beter mag.
Gelukkig heb je hier je melding gemaakt en daar kan @Cecilia wel wat mee (denk ik). Na het weekend is ze er weer en dan kan ze je hierop antwoord geven. Maar als ik zo alle andere topics bekijk dan verwacht ik dat het wel goed komt.
Cecilia heeft geschreven naar iemand anders (vanaf maandag is ze weer aanwezig):
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je nu precies aan toe bent en wat je kan verwachten. Ik moet bekennen dat ik zelf deze informatie niet paraat heb voor je, maar om die reden ga ik het dan ook intern voor je uitzetten.
Hier heb ik uiteraard wat extra informatie voor nodig.
* Verzendbewijs (inclusief Track en Trace)
* IMEI nummer + merk en model toestel
* Aanmeldnummer LikeWize
Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Dit kan je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Lukt het niet om haar een privébericht te sturen dan kan je deze informatie pas opsturen als @Cecilia je zelf heeft aangesproken. Zet het vooral NIET hier online, dit is een open community. En je moet je telefoon wel aangetekend hebben toegezonden!