lauraine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen

hoi, ik kan niet inloggen op de Vodafone app. Telkens als ik wil inloggen staat er even een Time-out! En dat ik de komende 15 minuten niet kan inloggen. En als ik dan 15 minuten of langer wacht zegt hij weer hetzelfde. En nu kan ik mijn verbruik dus niet zien... ook kan ik mijn wachtwoord niet veranderen. weten jullie hoe ik dit kan oplossen?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12342Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3221Likes
Hoi lauraine
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Lukt het wel om online via My Vodafone online in te loggen? Als dat wel lukt dan heb je in ieder geval de juiste inloggegevens. Werkt dit ook niet dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone zodat die kunnen kijken wat er aan de hand is en/of een reset geven.

Dat is op dit moment het best en het snelst om te doen.
Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het opgelost is, bedankt! 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Is het gelukt met inloggen @lauraine? Anders zou je ook eens de app opnieuw kunnen installeren. Dat helpt vaak ook al.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten ivm geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic