Goedemorgen @SDRemmers, welkom op de Community!
Super frustrerend dat je maar niet kunt inloggen in je My Vodafone omgeving. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er in een achterliggende database iets niet helemaal goed stond. Hiervoor heb ik wel de koppeling met Mijn Ziggo ongedaan moeten maken.
Via een meekijktool lukt het me nu wel om in te loggen, waar ik eerder ook dezelfde foutcode aantrof als jij. Wil je het nu nog eens proberen?
Mocht je nu wel kunnen inloggen op My Vodafone (browser), voeg dan Mijn Ziggo opnieuw toe vanuit via onderstaande stappen:
Log in op My Vodafone
- Klik rechtsboven op je Accountnaam
- Klik op Mijn account aanpassen
- Klik op Account uitbreiden
- Klik op + Ziggo Toevoegen
- Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
- Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
- Nu is er een check:
- Er is een account met Ziggo producten op het adres: Dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
- Er is geen account met Ziggo producten op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone
Laat je me weten of het na het opnieuw uitbreiden van Mijn Ziggo alsnog lukt om op beide omgevingen in te loggen?