Avr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen in My Vodafone niet mogelijk

Hallo, zojuist mijn Vodafone app vervangen door de nieuwe maar kan helaas niet inloggen, iemand hier al ervaring mee?

24 Reacties 24
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat er een storing is. Er zijn meer meldingen over het niet willen starten van de app. Kan zijn dat er teveel mensen tegelijk de nieuwe app willen gebruiken?! Ik heb er ook last van, kan mijn prepaid simkaarten niet meer inzien. Heb geduld, het zal wel snel worden verholpen. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Hi @Avr,

Wat zuur dat het niet lukt om in te loggen! Krijg je hier ook een bepaalde foutmelding te zien? 

Goed om alvast te weten: De app is gefaseerd uitgerold. Het is mogelijk dat je bijv. al wel een nieuw logo van de app ziet/zag, maar nog een oudere versie hebt. In dat geval was het dus nog de My Vodafone app en lukt het inloggen niet met je Mijn Ziggo-gegevens. Controleer dus ook voor de zekerheid of er geen laatste update klaar staat in de app store.

Het is ook mogelijk dat er iets mis gaat bij het account. Wil je voor de zekerheid je inlognaam noteren bij [Persoonlijke opmerkingen (Privé)] ? Dan check ik dat voor je!

@Energieboy - Het is zeker mogelijk dat er een storing is, maar we zien op dit moment uiteenlopende scenario's waarbij je tegen deze problemen kan aanlopen, dus proberen eerst al het andere uit te sluiten. Begrijp ik uit je bericht dat het jou wel lukt in te loggen, maar daar niet alle informatie te zien krijgt?

Avr
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen op de vodafone app is gelukt, kan alleen de ziggo account nog steeds niet koppelen, waarschijnlijk omdat ie nog aan een andere account gekoppeld is? Maar dat vind ik niet zo erg. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Dit kan @Cecilia of @Alex voor je uitzoeken. Zodra een van deze week online is dan kijken ze even met je mee en mochten er aanpassingen nodig zijn dan melden ze dat. 

Voor nu, fijne pinksterdagen 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Avr, goedemorgen!

Fijn dat het inloggen gelukt is. Er is inderdaad nog een oud Mijn Ziggo account gekoppeld aan My Vodafone. Deze koppeling heb ik voor je verwijderd. Je kunt nu jouw nieuwe Mijn Ziggo account koppelen met My Vodafone 🙂

JohnvdH

Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Nieuwe app ziet er mooi uit, enige minpunt tot nu is dat je niet ingelogd kan blijven(ook als je aanvinkt dat je een aantal dagen ingelogd wilt blijven) , constant moet je dus opnieuw inloggen, bij de oude app bleef je gewoon continu ingelogd als je dat wilde. Zou mooi zijn als ze dit bij de volgende update aanpassen. 

edde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt en als je face id gebruikt zegt hij constant oeps er is iets mis gegaan, mag je weer je email en wachtwoord typen en dan de sms code weer invoeren en laten controleren, niet echt gebruiksvriendelijk, bij de oude kon je gewoon met face id inloggen ook bij mijn ziggo. Zou dus graag zien dat als je inderdaad hebt aangevinkt om het apparaat te onthouden dat face id genoeg moet zijn om in te loggen, of komt het door de tweeweg controle  (sms code)

wallie2

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook problemen met inloggen in de nieuwe app.

Het lukt wel om in te loggen op Vodafone-Ziggo app.

Voor Vodafone Community dien ik me apart aan te melden.

Mijn email adres invoeren als gebruiker dat gaat niet. Ik kan maximaal 15 karakters invoeren.

Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag bij Vodafone Community dan krijg ik te zien dat mijn email adres niet bekent is.

Via de website van Vodafone kan ik wel inloggen voor community, hier is het inloggen gekoppeld aan het aanmelden in My Vodafone.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @JohnvdH en @edde 
We hebben nog niet meer meldingen ontvangen wat betreft het niet ingelogd blijven in de nieuwe app. Zelf heb ik de app ook in gebruik, maar blijf ik ingelogd en hoef ik mij niet opnieuw aan te melden. Ondanks dat jullie aangeven dat jullie wel hebben aangevinkt om dit apparaat te onthouden als vertrouwd apparaat, zouden jullie eens willen kijken of deze in de app ook onder vertrouwde apparaten staat met een verloopdatum? Dit kan je vinden via je profiel en dan onder vertrouwde apparaten.

@wallie2 Bij jou betreft het voornamelijk de redirect naar de Community en niet zozeer het inloggen zelf. Ik kan mij voorstellen dat je met de vernieuwde app opnieuw moet inloggen voordat deze redirect naar de Community weer werkt. Via het chat-icoon heb je de optie 'Community' staan. Je hebt dan de optie om je aan te melden met My Vodafone en de optie om je aan te melden zonder My Vodafone. Als jouw Community account gekoppeld is met My Vodafone, dan dien je dus te klikken op het rode balkje met Registeren/Aanmelden via My Vodafone en niet het directe inlogscherm voor aanmelden zonder My Vodafone. Wil je eens kijken of het dan wel lukt? Ik kan mij namelijk voorstellen dat je wellicht het verkeerde inlogscherm hebt gekozen omdat deze iets prominenter aanwezig is. Ik en een andere collega zijn even aan het testen geslagen, maar krijgen beide niet de melding van 15 karakters.

edde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In de app staat dat hij bij vertrouwde apparaten met einddatum die nog niet is verstreken, betreft iPhone app

JohnvdH

Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb een oud IPhone certificaat verwijderd wat verliep op 14 Maart. Tot nu toe blijf ik ingelogd.

wallie2

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia 

Werkt nog steeds niet als ik in de app wil aanmelden op community via My Vodafone.

Krijg de melding inloggen is niet gelukt.

En de vraag: in welke omgeving wil je inloggen. My Vodafone of Mijn Ziggo.

Via de website lukt het wel.

Dat ik maar 15 karakters kan invullen is enkel als ik me aanmelden zonder My Vodafone.

edde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar heb je die verwijderd, in de app van Vodafone/ziggo of ergens bij de iPhone instellingen

JohnvdH

Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

In de Vodafone app klik je links bovenin op je profiel en dan ga je naar de rubriek, vertrouwde apparaten.

edde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bij mij staat er nu maar 1 en die is geldig tot de 21 

Als ik de app open zie 1 account staan( het gekoppelde van voda en ziggo, daar klik ik dan op en dan via Face ID of code probeerd ik dan in te loggen, dit geeft dan een fout melding bovenin de app van oeps er is iets fout gegaan. Dan kan ik via het e-mailadres en wachtwoord en sms code (2 weg verificatie) in de app , dan werkt hij gewoon, maar als ik de app sluit ( echt afsluit (iPhone) en probeer de app dan weer krijg ik dezelfde riedel die ik moet doorlopen, niet echt gebruiks vriendelijk, bij de oude was dit nooit een probleem ziggo app en Vodafone app. Iets werkt gewoon niet 

JohnvdH

Gedreven Liefhebber
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Je hebt gelijk hoor er zitten nog bugs in, er zal binnenkort wel een update komen.

Hub1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dat probleem ook op mijn iPhone 15. Als ik probeer in te loggen met het in de app getoonde account (mijn email adres) verschijnt de melding dat er iets is misgegaan met inloggen met het verzoek het later nog eens te proberen. Als ik met de knop Inloggen probeer in te loggen verschijnt er een scherm waarin ik aan moet geven dat ik geen robot ben maar de checkbox waarmee je dat kunt aangeven ontbreekt op dat scherm.

op mijn iPad Air is het inloggen in de app wel gelukt evenals het samenvoegen van het ziggo- en vodafone-account

Hub1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op mijn oude iPhone 7 lukt het inloggen ook.

Avr1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppeling was gelukt maar is nu weer verdwenen, heeft een paar dagen goed gewerkt, kan nu ook niet meer in de ziggo go inloggen! Erg vreemd allemaal 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic