cbredt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen Vodafon&Ziggo App werkt totaal NIET

Die nieuwe Vodafone&Ziggo App werkt totaal niet (voor mij(
Ten eerste krijg ik een Imperva melding. Waar ik dan moet kiezen voor (Ik ben geen robot)
Vodofone_Imperva_missing_robot.JPG

als ik dan meerdere keren op het "refresh icoon druk (rechtsonder) dan eindelijk eenkeer verschijnt ie wel.
gebruikersnaam en wachtwoord invoeren  gaat goed.
Daarna krijg ik een SMS met een code, die ik moet invoeren. Ook prima. En ik selecteer "Onthoud dit apparaat" zodat ik het de volgende keer niet hoeft te doen:vodafone_Onthoud apparaat.PNG

Dan klik ik op Code controlere. en wat denk je?
Mislukt... Vodofone_iets_ging_mis.PNG

pfff, later nog een proberen, of enkele dag nog eens... Geen succes tekens het zelfde. Erg vermoeiend.
Dit speelt al sinds de Vodafone en Ziggo app zijn verdwenen en de combinatie app er is...

Ik zou heel , héél graag zien dat dit opgelost wordt... Het is erg vermoeiend om telkens al die handelingen te moeten doen.

Waarbij mijn uiteindelijke doel is om de factuur via de app te betalen, maar dit lukt dus niet. Dus voor nu doe ik het via de site.

Maar please los dit aub op.
met vriendelijke groet,

Carlo Bredt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @cbredt, goedemorgen!

Er waren gisteren helaas problemen met het inloggen in in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app. Ik heb zojuist een update geplaatst in het centrale topic omtrent dit probleem. Het goede nieuws is dat het probleem inmiddels is opgelost! 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 140Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Dat is minder om te horen dat je problemen hebt met inloggen.

Je zou eens kunnen proberen om de app er een keer af te halen en dan opnieuw te instaleren.

xJBx

Gedreven Raadgever
  • 140Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Er schijnt dat meer mensen problemen hebben met inloggen.

Om wat voor telefoon gaat het eigenlijk, Android of IOS?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @cbredt, goedemorgen!

Er waren gisteren helaas problemen met het inloggen in in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app. Ik heb zojuist een update geplaatst in het centrale topic omtrent dit probleem. Het goede nieuws is dat het probleem inmiddels is opgelost! 🙂

cbredt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top,
Dank je.

Net getest, en alles werkt zoals het hoort.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic