Die nieuwe Vodafone&Ziggo App werkt totaal niet (voor mij(
Ten eerste krijg ik een Imperva melding. Waar ik dan moet kiezen voor (Ik ben geen robot)
als ik dan meerdere keren op het "refresh icoon druk (rechtsonder) dan eindelijk eenkeer verschijnt ie wel.
gebruikersnaam en wachtwoord invoeren gaat goed.
Daarna krijg ik een SMS met een code, die ik moet invoeren. Ook prima. En ik selecteer "Onthoud dit apparaat" zodat ik het de volgende keer niet hoeft te doen:
Dan klik ik op Code controlere. en wat denk je?
Mislukt...
pfff, later nog een proberen, of enkele dag nog eens... Geen succes tekens het zelfde. Erg vermoeiend.
Dit speelt al sinds de Vodafone en Ziggo app zijn verdwenen en de combinatie app er is...
Ik zou heel , héél graag zien dat dit opgelost wordt... Het is erg vermoeiend om telkens al die handelingen te moeten doen.
Waarbij mijn uiteindelijke doel is om de factuur via de app te betalen, maar dit lukt dus niet. Dus voor nu doe ik het via de site.
Maar please los dit aub op.
met vriendelijke groet,
Carlo Bredt