JWvE

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen My Vodafone niet mogelijk sinds dinsdagavond 02-10-2012

Helaas is het ook vandaag niet gelukt om in te loggen. krijg constant melding dat ingevoerd telefoonnummer geen Vodafone nummer is!?
Ook de klantenservice heeft na mijn melding op woensdagmiddag om 12h03 dd. 03-10-2012 geen effect gehad bij de technische dienst.
Graag informatie wanneer My Vodafone weer normaal bereikbaar is om de online-facturen te downloaden?
10 Reacties 10
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hee,

Ik heb het zelfde probleem. Is dit bij jou ook gekomen door het verlengen van je abbonement?
Ik heb nml dinsdag verlengt met een iPhone 5 16GB en kom er nu in eens achter dat ik niet meer in kan loggen omdat ik geen geldig vodafone nummer meer heb. raar dit ....
Hoop dat hier inderdaad naar gekeken wordt, erg vervelend voor mensen die hun facturen ed. moeten downloaden.

Succes, en ik hoop op een zsm reactie!

Tom.
JWvE
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tom, dit klopt! Dinsdagavond is inderdaad telefonisch mijn abonnement verlengd. Woensdag 03-10 wist klantenservice al te bevestigen, dat het nieuwe abonnement was geactiveerd. De medewerker kon ook zelf niet inloggen in mijn account en bestaand Vodafonenummer.
Heeft dan toegezegd, dat de Technische dienst door haar wordt ingelicht over deze "storing"!
Wacht vandaag nog even af.
Jerry
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi beiden, vreemd dat dit bij jullie allebei gebeurd. Tom, ik raad aan even contact op te nemen met de klantenservice. Mogelijk is er bij de verlenging iets fout gegaan in My Vodafone. Dat kan dan alleen via de Klantenservice opgelost worden.
@JWvE, mocht het probleem niet opgelost kunnen worden, zou je me dan een PM willen sturen? Dan kan ik ook eens binnen het bedrijf gaan rondvragen (maar daar heb ik dan een voorbeeldnummer voor nodig, dus vandaar)
JWvE
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bas, zend je mijn Vodafone telefoonnummer: *knip* , want ik nog steeds niet inloggen en de melding dat mijn nummer geen Vodafone nummer is blijft verschijnen.
Zie dat ook andere gebruikers nieuwe meldingen hebben gemaakt!
Alvast dank voor je support.

Vriendelijke groet, Jerry..

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
''JWvE schreef:
Bas, zend je mijn Vodafone telefoonnummer: *knip* , want ik nog steeds niet inloggen en de melding dat mijn nummer geen Vodafone nummer is blijft verschijnen.
Zie dat ook andere gebruikers nieuwe meldingen hebben gemaakt!
Alvast dank voor je support.

Vriendelijke groet, Jerry..''

Hoi JWvE,

Het is niet slim je mobiele nummer of andere vertrouwelijke gegevens online te zetten. Om deze reden heb ik je bericht aangepast. Als je iets wilt weten over jouw persoonlijke abonnement of aansluitingen kun je je beter wenden tot de klantenservice.

Astrapowerrr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik sluit ik me hier bij aan..

zit al bijna 2 weken iedere dag te kijken of ie het al doet. Maar mooi zonder resultaat. 
Status naar 4000 sms'en geeft de melding dat er storing is
wachtwoord opnieuw opvragen geeft de melding onbekend Vodafone nummer. 
3 keer gebeld met klantenservice en die weten het ook niet. 
Ze hebben een case aangemaakt maar daar hoor ik ook niks over... Tenzij IK ZELF er achteraan ga en weer een half uur in de wachtrij moet gaan hangen. 
in de Vodafone winkel zeggen ze dat ik een maand moet wachten totdat m'n eerste rekening is verwerkt in het systeem. 
De iPhone app liet de eerste week nog verkeerd zien maar ook daar kan ik niet meer mee inloggen. 

Moet wel zeggen dat je dus aan alle kanten een beetje weg word geschoven. 

En ja ik heb ook deze ellende na telefonische verlenging van mijn sim only. 

waarschijnlijk verdienen ze te weinig aan ons om het probleem serieus te nemen. 

hoop dat ik hier dan misschien nog een oplossing ZELF kan vinden....

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik sluit me ook aan. Niet kunnen inloggen is best prut als je net je abbo hebt verlengd, juist dan wil je checken of je blox bijvoorbeeld goed staan. Via 1200 krijg je een sms dat er een storing is, maar op de website zegt Vodafone geen storing te hebben.Via mail en facebook blijft het stil, zelfs geen signaal dat er iets mee gebeurd na het 'doorzetten' van de klacht. Maar het werkt dus pas weer als de 1e rekening verwerkt is? Ben bang dat ook dan de storing blijft doorzetten.
Laat Vodafone dan teminste eerlijk zijn en op hun website vermelden dat klanten een storing kunnen ondervinden van MyVodafone na het doorvoeren van een verlenging, nu voel je je helemaal niet serieus genomen. Schone schijn.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ja, vandaag is het opgelost.
Astrapowerrr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij werkt het ook weer. 
Na een telefoontje met de klantenservice. Werd nu dus wel goed geholpen. 

Toppeerrrrrrr

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Er is in oktober een update van de MyVodafone app uitgekomen.
Lees hier erover en bekijk het filmpje: Update MyVodafone app en m.vodafone.nl

Heb je nog vragen dan kun je deze ook stellen aan Christian, de marketeer achter deze update!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic