Nicci

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ingangsdatum verlenging onduidelijk

Ik heb 31 dec mijn abonnement verlengd (red essential b) en ik was ervan uitgegaan dat dat meteen inging maar ik zie dat het nog op het oude abonnement staan. Op het contract staat geen ingangsdatum?? Heb ik hier al meer gelezen en vind het vreemd dat dit onduidelijk kan (en mag?) zijn.

Hoe kom ik er nu achter wanneer mijn nieuwe abonnement ingaat??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Nicci, de snelste manier is de klantenservice even bellen/chatten/tweeten/facebooken. Zij kunnen het precies voor je nakijken.

Als vuistregel kun je aanhouden dat bij een verlenging + toestel je abonnementsvorm direct wordt aangepast. Bij een Sim Only wordt die meestal omgezet per de einddatum van je huidige contract.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Nicci, de snelste manier is de klantenservice even bellen/chatten/tweeten/facebooken. Zij kunnen het precies voor je nakijken.

Als vuistregel kun je aanhouden dat bij een verlenging + toestel je abonnementsvorm direct wordt aangepast. Bij een Sim Only wordt die meestal omgezet per de einddatum van je huidige contract.
Nicci
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het was een verlenging + toestel dus dat antwoord gaat niet op. Ik ga wel bellen. VrGr, Nicci.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic