Eliza

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ingangsdatum abonnement

Goedemorgen allemaal,
Ik heb namelijk jaren prepaid nu toch de overstap gemaakt naar een abonnement. Om te profiteren van de tijdelijke actie dat je geen aansluitkosten betaald, heb ik deze gister afgesloten. Nu staat er dat het abonnement in gaat op donderdag 23 augustus. Kan ik deze datum ook aanpassen (naar later)? Ik ga namelijk op vakantie tot zaterdag 25 augustus en heb dus niet de mogelijkheid de simkaart te installeren voor zondag 26 augustus. Is het ook mogelijk om het abonnement dan in te laten gaan?
Bedankt alvast!
Met vriendelijke groet,
Eliza
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Eliza

Welkom op de community!

Zo ver ik weet, kun je een datum van ingang contract niet veranderen, wel evt het omzetten van je nummer.
Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560 zodat mijn collega's kunnen controleren wat er in deze situatie mogelijk is.
Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag 08:00 uur tot en met 20:00 en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Eliza

Welkom op de community!

Zo ver ik weet, kun je een datum van ingang contract niet veranderen, wel evt het omzetten van je nummer.
Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560 zodat mijn collega's kunnen controleren wat er in deze situatie mogelijk is.
Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag 08:00 uur tot en met 20:00 en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic