Bapsey

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ingang nummerbehoud komt niet overeen met einddatum abbonement

Beste vodafone medewerker,

Sinds vandaag ben ik klant bij Vodafone. Ik heb op 30 augustus 2015 een tweejarig sim only abbonement aangevraagd. Echter kon ik deze abbonement pas met nummerboud vanuit Hollandsnieuwe met veel moeite vandaag in laten gaan. Tussen 30 augustus en 18 oktober 2015 heb ik geen gebruik gemaakt van mijn abbonement. Toch loopt mijn abbonement af op 29 augustus 2017. Ik heb de klantenservice van Vodafone gebeld, maar die kunnen niks voor mij doen. Enige wat ik meekreeg is om die 2 maanden mijn abbonoment te verlengen.....(Zo werkt dat niet)

Mij lijkt echt dat mijn abbonoment op 18 oktober 2015 pas afloopt. Ik mis 2 maanden van mijn 2-jarig abbonement! Waar kan ik terecht met deze vraag?? Kunnen jullie iets voor mij betekenen/doen?

Graag hoor ik nog iets van u.

Met vriendelijke groet,

Bahar Reyhan

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Vanuit hier kunnen wij dit niet controleren. Je kunt het beste bellen of met onze klantenservice om te zien wanneer het abonnement ingaat en het nummer is over gezet. Bij hollandsnieuwe kun je checken wanneer de einddatum van het contract is en of ze het nummer hebben vrij gegeven.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic