HTC HD2 (2.1 android)
Ik heb ook opeens geen 3G meer.. Heel vervelend, ik heb dit sinds 18 mei geloof ik niet meer. Ik heb op 16 mei weer een nieuwe internet blox aangezet, wat dus achteraf zonde van mijn geld bleek te zijn. Sinds 18 mei heeft er geen 3G meer gestaan, het was opeens weg.. Ik heb ook allemaal verschillende APN's al geprobeerd, maar niets werkt.. Gegevensverbinding staat aangevinkt, maar staat telkens op 'verbinding maken met internet' of 'internet inschakelen'. Bij geen van beide heb ik in ieder geval internet. Ik heb ook al een paar keer de batterij eruit gehaald, op vliegmodus gezet en toen na een tijd weer uitgezet etc.. Ik heb een stuk of 8 keer geprobeerd om een sms te ontvangen van vodafone (volgensmij van nummer 1300) waar al mijn instellingen in een mms moeten staan, maar zelfs deze instructie ontvang ik niet.. Ik krijg alleen het smsje met 'we zien dat je toestel niet gebruiksklaar is etc.' . Daar blijft het bij.
Ik vind het best vervelend want ik gebruik mijn internet op mijn mobiel best vaak + ik heb er voor betaald en hij doet het niet.
Ik heb ook al een tijd Android op deze telefoon, en hij deed het altijd gewoon, ik heb dit niet eerder gehad..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen 🙂
Groetjes, Lisa